• Pink Rose

    Roligaste/Konstigaste drömmen du har haft?

    Berätta den roligaste eller kanske knasigaste drömmen du har haft !

    Kan ju börja med att berätta att jag drömde att jag flög ända till New York inatt och hade inte 100 kr på mig första gången och då fick man inte stiga av planet. Utan jag blev skickad till ett shoppingcenter. Tog mig sedan hem på något konstigt vis och skaffade fram de där 100 kr som behövdes för att få stiga av i New York. Hur det sedan att besöka New York fick jag inte reda på
    Tyckte det var lite halvknasigt då jag inte har tänkt att jag ska ut och resa, och alldra minst till NY

    Vill höra flera roliga och knasiga drömmar

  • Svar på tråden Roligaste/Konstigaste drömmen du har haft?
  • Noppe

    Min lillasyster var jagad av karl den 12:e, det fanns inget att göra änn att stänga in henne i en husbil och vira folie om.

    Jag drömmde detta när jag var mindre men den går likom inte ur min hjärna bara för att den var så läskig

  • Pink Rose

    Låter superkul! Fast du måste ha varit riktigt stressad och ville gömma henne eftersom du virade folie runt husbilen
  • Noppe

    Ja i drömmen kunde karl den 12 se igenom allt utan aluminiufolje, så det var bara att vira

  • Blem68

    Fadde ville skära halsen av mig och Zlatan ville pussas, men jag gick och handlade kilo vis med lösgodis..
    Ja det e en av dom konstiga drömmarna

  • Pink Rose
    Vilka roliga drömmar! Fast jag blev supersugen på lösgodis nu
  • moi01

    Åhh jag har så många ööm joo en gång drömde jag att jag var med mamma och gå i nån backe det var asfalt det var en väg som sluttade alltså typ en brant väg som de har mycket i san fransisco anyway vi gick uppåt i dem backen och när vi gick uppåt så börjar det låta nånstans röntgen röntgen röntgen...

    En anna dröm som i allafall var lite eller ganska ordentlig läskig var jag var på ett ställe och arbetade hadde varit på det stället tidigare på praktik på riktigt. Joo tillbaka till drömmen--> jag var där på arbetet sen hadde jag jobbat klart för den dagen och skulle gå hem då går jag ut genom dörren så kommer en bebisars leksaksbil (en bil som bäbisar kan sitta på) körandes av sig själv utan nån på bilen kommer av sig själv och så hörs det nåt prat någonstans ifrån

    Sen en återkommande dröm jag drömmer ofta att jag är på sjukhus och besöker nån som ser hemsk ut i ansiktet riktigt förskräkligt är det i drömmen jag ser alldrig deras ansikten men ändå vet jag att det är hemskt i just en sådan dröm en gång så drömde jag om min spelfigur i gta v online konstigt att jag inte drömt om henne förut när jag spelar gta v online helatiden men joo där är det på nåt sätt att hon ska se hemsk ut i ansiktet då såg jag henne i ansiktet hin såg normal ut men u drömmen var det inte normal.

    Jag tar en kort till frågade av mamma mamma är dethär en dröm så sade mamma gå och kolla i spegel ser du hemsk ut i ansiktet så är det en dröm och jag såg hemsk ut

Svar på tråden Roligaste/Konstigaste drömmen du har haft?