• Anonym (frun)
    Äldre 5 Jun 22:34
    10039 visningar
    50 svar
    50
    10039

    Kondomer för välutrustad kille?!! HJÄLP

    Tackar denna tråd för tipset om kondomkungen.se! Har dock inte provat att beställa än, men misstänker att någon xl-modell kanske vore att föredra... Karln har visst börjat få kramp i k*ken av några kvällars sex med standardkondom...

    Får man fråga ungefär vad för omkrets det rör sig om för er andra..? Här ligger omkretsen på 15 cm och jag vet inte riktigt vad som är "standard"...

  • Anonym (frun)
    Äldre 5 Jun 23:11
    #29
    M a n skrev 2010-06-05 22:49:55 följande:
    Jag har 15 i omkrets.
    Jag använder King-Size XXL
    www.presex.se/showArticle.jsp;jsessionid=GHNK...
    De är bäst.
    Tack för ditt svar! Ja då kan vi ju inte vara helt fel ute om vi provar något större än vanliga
  • Anonym (frun)
    Äldre 9 Jun 19:13
    #35
    Hugge47 skrev 2010-06-09 14:58:44 följande:
    Jag har ca 16 cm i omkrets. 

    Tycker fortfarande att ni skall testa kondomkungens XL-bundle (se mitt tidigare inlägg #26), då får man ett paket med några stycken av olika märken (alla är för större kukar) så att man kan hitta sin egen favorit.
     

    Lycka till. 
    Ja det var ett jättebra tips, vi har tänkt testa det men det har inte blivit av än... Ville helst köpa olika i en egen mix därifrån men upptäckte att det tyvärr inte gick med alla sorter..!
    Heffa skrev 2010-06-09 19:00:58 följande:
    Men herregud, vet ni inte hur tänjbara kondomer är? Att man faktiskt kan trä dem över huvudet tex?

    (Vi hade det som tävling på en fest, trä på över huvudet ner till näsan och blås upp just med näsan. Ganska mkt skratt blir det )

    Det är enbart en dålig ursäkt för att inte använda att man skulle vara för stor.
    Visst kan de funka bra att tänja ut tillfälligt, men när snoppen blir blå efteråt och han har kramp vid stånd ett par dagar efter, då hoppas jag det är ok med dig att vi kollar efter större

    Han har aldrig aldrig försökt "komma undan" kondomanvändandet, då han vet lika bra som jag varför vi använder dem (vi är båda nöjda med 2 barn just nu). Däremot säger han nej till sex överhuvudtaget de där dagarna han haft kondom-kramp...
  • Anonym (frun)
    Äldre 11 Jun 12:51
    #37
    Hugge47 skrev 2010-06-11 12:39:56 följande:
    Lite som att strumpbyxor också finns i olika storlekar trots att dom är väldigt töjbara.  Cool 
  • Anonym (frun)
    Äldre 20 Jun 23:05
    #43
    Hugge47 skrev 2010-06-09 14:58:44 följande:
    Jag har ca 16 cm i omkrets. 

    Tycker fortfarande att ni skall testa kondomkungens XL-bundle (se mitt tidigare inlägg #26), då får man ett paket med några stycken av olika märken (alla är för större kukar) så att man kan hitta sin egen favorit.
     

    Lycka till. 
    Nu har vi beställt, ska bli lite spännande att se om det märks någon skillnad Skrattande
  • Anonym (frun)
    Äldre 6 Sep 13:52
    #46
    Hugge47 skrev 2010-09-06 11:37:34 följande:
    Hur gick det? Blev det en bra sommar? Cool
    Jag måste erkänna att våren var hetare isåfall. Jag skulle tro att värmebölja, semesterångest m.m. slog ut aktiviteten lite...

    Men angående kondomerna så är vår favorit Durex, den dyraste alltså... =S Men Worlds best XXL (var det så den hette?) funkade också bra, likså ONE the Legend. Den sistnämnda ingick inte i XL-bundlen men vi fick specialpris om vi köpte några såna också så då gjorde vi det.
  • Anonym (frun)
    Äldre 7 Sep 23:48
    #48
    Siphra skrev 2010-09-07 11:56:34 följande:
    PESSAR!!!!!!
    Eller så skippar man kondomer och har ett modernt silikonpessar, FemCap i stället.
    Finns i tre storlekar. Skönare, känns inte. Och billigare på sikt, samt bättre för miljön än kondomer. Beställs via nätet. Man sätter in för två dygn i taget och kan ha spontan sex.
    Enda nackdelen mot kondomer är att man får spermakladdet och ev måste gå upp efteråt för att sanera....  Å andra sidan slipper man blodfläckar vid mens/sex.
    Jag tycker det verkar lite besvärligt och det känns lite mindre säkert... Dessutom alldeles för dyrt om man bara vill testa =/
Svar på tråden Kondomer för välutrustad kille?!! HJÄLP