• Anonym

    varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?

    varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?

  • Svar på tråden varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?
  • Anonym

    Grisar och människor är väldigt lika rent organmässigt. Men fråga ditt barns läkare.

  • Anonym
    Amazina skrev 2010-05-20 20:32:49 följande:
    Va? Förklara vad du menar??
    Mitt barn blivit brännskadad på kokande vatten . de lagt på grishud på brännskadorna sen bandage över. varför går man de? GRISHUD {#lang_emotions_surprised}
  • Thegran
    Anonym skrev 2010-05-20 20:34:54 följande:
    Mitt barn blivit brännskadad på kokande vatten . de lagt på grishud på brännskadorna sen bandage över. varför går man de? GRISHUD
    det är väl en del av läkningsprocessen.
    och vad spelar det för roll att det är grishud? läkarna vet nog vad de gör.
  • Mandi74
    Anonym skrev 2010-05-20 20:34:54 följande:
    Mitt barn blivit brännskadad på kokande vatten . de lagt på grishud på brännskadorna sen bandage över. varför går man de? GRISHUD
    Vad sa doktorn när du frågade?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-20 20:34:17 följande:
    Grisar och människor är väldigt lika rent organmässigt. Men fråga ditt barns läkare.
    Ja hann ej fråga massa då jag mest grät när de sövde mitt barn & skulle fixa allt
  • Anonym
    Thegran skrev 2010-05-20 20:36:05 följande:
    det är väl en del av läkningsprocessen. och vad spelar det för roll att det är grishud? läkarna vet nog vad de gör.
    Mest nyfiken
  • Amazina

    Jag är IVAsjuksköterska och har stött på en hel del brännskadade patienter i mina dar... Har dock aldrig behandlat någon med grishud... Är du säker på att du inte missuppfattat det hela?

  • Anonym
    Mandi74 skrev 2010-05-20 20:36:14 följande:
    Vad sa doktorn när du frågade?
    Jag ej hunnit fråga allt varit kaos , vi blev flygna till annat sjukhus 40 mil från oss . Barnets pappa mest som varit lugn!Ska fråga läkarna imorgon
  • MissLillan

    googla på "brännsår grishud" så får du svaret!!!

Svar på tråden varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?varför lägger de grishud på brännskador på mitt barn?