• Ångmopp från tv-shop

Mån 24 maj 2010 23:09 Läst 2946 gånger Totalt 3 svar
    lilleb­ror ja
    Visa endast
    Mån 24 maj 2010 23:09

Jag behöver er hjälp.

Har sett reklam för en ångmopp på tvins.com och den verkar hur bra som helst (som alla andra produkter de säljer).

Nu har jag sett att City Cross säljer denna produkt. Dock till samma pris ca 1300:-
    (h2o mop® ultra ångmopp )

Nu vill jag veta sanningen?

Är det någon som har den eller vet något om den?

Det är ju ganska mycket pengar - sedn finns det liknande på Traderaför ca 500:-

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Mån 24 maj 2010 23:17 #1

Googla på det. Tycker jag har läst att många gett den negativt omdöme.
    Köpte tyvärr den där "ångstrykaren" från tv-shop. Riktigt skit var det, läcker som ett såll behållaren. Önskar att jag googlat bättre på den från början.

Mamma till Anton 080920
  • lilleb­ror ja
    Visa endast
    Mån 24 maj 2010 23:25 #2

Tack för ditt inlägg!

har gjort det och hittar inte sådär jättemycket men det verkar vara 50/50.

Några av inläggen var oxå: "jag tro att", "har hört" osv.....

Skulle vilja veta lite mer fakta!

Ang strykaren - vad tråkigt -det är ju oxå en produkt som verkar vara kanon att ha hemma - dvs om den funkar. Kan du inte reklamera den om den läcker?

• Mån 24 maj 2010 23:37 #3

Kruxet är att jag köpte "2 för 1" och gav bort den andra till min mor i julklapp.
    Upptäckte att min läckte och klagade på det, fick då en ny blå tank skickad till mig, men den läckte lika mycket. Hade jag bara köpt till mig hade de fått ta tillbaka allt på en gång, men då hade jag varit utan julklapp till morsan dessvärre.
    Morsans verkade hur som helst bra i början men när hon började röra lite mer på den så började även den läcka.
    Tyvärr så orkade jag inte krånga mer med det då vi precis hade flyttat in i nytt boende och hade haft massor att göra med det innan. Och nu är det ju för sent.

Mamma till Anton 080920
Svara i tråden
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Förälder

Andra har läst

Innehåll

Annat innehåll

Dagens fråga

Hur var din morgon?

Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.