• Anonym (fatso­)
    Äldre 26 May 20:51
    9803 visningar
    12 svar
    12
    9803

    Vilket bantningspulver smakar bäst?!

    Jag är fet o gör allt för att gå ner i vikt men allt skiter sig. Jag måste göra ngt drastiskt för tt få det att komma igång. Jag är desperat!

    Jag hatar bantnings drycker som typ nutrilett, för de smakar skit (mjöl), men jag måste.

    Vilket bantningspulver smakar bäst och var köper jag det billigast?

    tusen tack för hjälpen!

  • Svar på tråden Vilket bantningspulver smakar bäst?!
  • Äldre 26 May 20:53
    #1

    Jag tycker naturdiet choklad och latte samkar bäst tycket jag av de blilligaste

    Annars så skulle jag gå med i xtravaganza

  • Anonym (fatso­) Trådstartaren
    Äldre 26 May 21:01
    #2
    Jessika82 skrev 2010-05-26 20:53:23 följande:
    Jag tycker naturdiet choklad och latte samkar bäst tycket jag av de blilligasteAnnars så skulle jag gå med i xtravaganza
    xtravaganza vad är det? vad kostar det vet du?
  • Äldre 26 May 21:03
    #3

    Jag har testat många men tycker att Cambridge är absolut godast.
    De har ingen äcklig eftersmak av mjöl eller soja eller nåt.

    Vill man så kan man ju frysa dem nu på sommaren och äta dem som glass!

  • Anonym (fatso­) Trådstartaren
    Äldre 26 May 21:05
    #4
    Killarnas morsa skrev 2010-05-26 21:03:25 följande:
    Jag har testat många men tycker att Cambridge är absolut godast.De har ingen äcklig eftersmak av mjöl eller soja eller nåt.Vill man så kan man ju frysa dem nu på sommaren och äta dem som glass!
    vet du var jag kan kolla mer om det eller är det kanske bara att googla "cambrige"?

    jag vill ju ha det så billigt som möjligt också ut i fall att man tycker det smakar hejkon bacon.
  • Äldre 26 May 21:08
    #5

    på xtravaganza blir man medlem och har gruppträffar och får köpa deras soppor och de är goda..

  • Anonym (fatso­) Trådstartaren
    Äldre 26 May 21:09
    #6
    Jessika82 skrev 2010-05-26 21:08:37 följande:
    på xtravaganza blir man medlem och har gruppträffar och får köpa deras soppor och de är goda..
    vad kostar det vet du det?
  • TheUnk­nown
    Äldre 26 May 21:11
    #7

    Om du vill gå på pulver tycker jag att Allévo är godast, chokladsmaken smakar som flytande choklapudding om du blandar den med mjölk =) Naturdiet och nutrilett smakar som mjöl+vatten :(

  • Äldre 26 May 21:13
    #8

    de har olika program det var ca 1år sen jag gick hos dem.. men jag betalade 499kr/månad och 25soppor för 499kr (räcker 1vecka) dyrt men värt det.. vägde 95kg när jag började väger i dag 72kg många bra verktyg för att lyckas..

  • Äldre 26 May 21:18
    #9
    Anonym (fatso) skrev 2010-05-26 21:05:48 följande:
    vet du var jag kan kolla mer om det eller är det kanske bara att googla "cambrige"? jag vill ju ha det så billigt som möjligt också ut i fall att man tycker det smakar hejkon bacon.
    Jag tror att det kostar ca 425 kr/vecka och du får stöttning osv.
    Jag köper från www.livs-viktigt.se

    Cambridge finns även på Tradera om du bara vill pröva några...
  • Äldre 26 May 22:17
    #10

    Naturdiet, nutrilett och dom där har även bars som man kan ta som måltidsersättning. De är sååååååå goda. Vissa är dock lite för söta.

    Annars tycker jag modifasts soppor som potatis/purjolök och någon mer "mat" soppa smakar fantastiskt gott.

  • Äldre 27 Feb 00:41
    #11

    Denna Phentermine som tillägg är populärt www.fatburnsupplement.net

  • Anonym (britt­a)
    Äldre 27 Feb 08:20
    #12

    bodymission är ett nytt koncept som lanserats i finland, undersöker läget nu själv. Min kollega gick ner 11,1 kg på en månad. Här får man äta en måltid /dag. Lär smaka gott.

Svar på tråden Vilket bantningspulver smakar bäst?!