• Äldre 27 May 18:31
    34697 visningar
    55 svar
    55
    34697

    Tips på sorgliga låtar tack

    Nu är jag trött på alla romantiska ballader och rockiga kärleksförklaringar. Jag vill ha låtar som handlar om olycklig kärlek, brustna hjärtan...sånt är jag på humör för nu Har ni några tips?


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Svar på tråden Tips på sorgliga låtar tack
  • Äldre 27 May 18:57
    #6

    Jättebra tips, tack! Kom gärna med fler


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Äldre 27 May 19:13
    #8
    Haligh skrev 2010-05-27 19:10:16 följande:
    Åh jag älskar sorgliga låtar!!! Här är några av mina favoriterRufus Wainwright - Go or go aheadBright Eyes - Haligh, haligh...Whiskeytown - Only to loseBen Harper - More than sorryAntony and the Johnsons - Hope there's someoneElliott Smith - Between the barsSigur Ros -Hoppipollahjärtskärande vackra utan att vara smöriga.....
    Tack, ska lyssna på dom!
    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Äldre 28 May 12:06
    #19

    "Satan va ont det gör" lät lovande enligt namnet på låten iaf Ska lyssna igenom alla era tips idag Va ni är snälla som gör långa listor åt mig!!


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Äldre 28 May 18:52
    #23

    Jättebra låtar! {#lang_emotions_laughing}


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Äldre 28 Jun 12:14
    #34

    Tack för alla förslag jag har fått medan jag varit bortrest! Ska kolla igenom allihopa Skrattande


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Äldre 19 Aug 00:23
    #43

    Kul att jag fortfarande får så många förslag!


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
Svar på tråden Tips på sorgliga låtar tack