Filmrecension: Right now, wrong then
Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Vi som gillar wet o blöja

Lör 29 maj 2010 10:58 Läst 57325 gånger Totalt 123 svar
    Anonym (Blöj-­tjejen­)
    Visa endast
    Lör 29 maj 2010 10:58

Satt här och läste några trådar och märker då att det finns många fler än jag som gillar ha blöja på mig. Det är ju mycket tabu kring detta ämnen. Det har absolut inget med pedeofli att göra utan bara en känsla man gillar.
    Vore kul att veta hur ni hamnade i detta med blöjor? Delar ni det med er sambo. Hur utlever ni er fetischsm? Vad använder ni för några blöjor mm?
    Vore kul om vi kunde se att det finns fler, tror att man ofta känner sig ensam och konstig med sin lusta.
    Mvh Mia

• Anonym (Blöj-­tjejen­) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 30 maj 2010 16:53 #1

Jag uppstäckte min lusta för blöjor i gymnasie åldern. Min bästis mamma använde blöjor pga inkontines vilket man knappt visste vad var på den tiden. Det vänkte en lusta i mig när man såg henne gå omkring med blöjrumpa. Jag knyckte några blöjor av henne till en början och fan då direkt att detta föll mig i smaken.
    Jag och min man har faktiskt funnit varandra i detta också. Jag började smyga in blöjor som hjälpmedel för att sedan påstå för han i förtroende att det gav mig en sexuell kick. På den vägen är det, idag är jag väldigt tacksam för att jag kan leva ut detta med min man. Vi köper blöjor över nätet och använder nu Tena slip.
    Jag har även alltid gillat kisslekar samt att kissa ner mig i taija jeans. Jag tror det är betydligt vanligare och lättare att prata om än att man gillar ha blöja på sig.
    Kram Mia

• Anonym (tjej)
    Visa endast
    Sön 30 maj 2010 22:11 #2

jag tänder inte på blöjor i sig, men jag tycker att det känns ganska upphetsande att kunna kissa i soffan/sängen/etc och det förstår väl vem som helst att det skulle bli äckligt efteråt. så därför ser jag blöjor som ett hjälpmedel till att kunna göra just det :)

ageplay och sådant känns bara löjligt när jag tänker på det, så den biten intresserar mig inte det minsta.

upptäckte nog min fascination när jag var runt 15-16 år (är 23 idag) men det dröjde länge innan jag ens provade. det här är ingenting jag utövar speciellt ofta och om jag gör det så ser jag verkligen till att vara helt ensam eftersom jag inte känner för att dela med mig till sambon.

• Anonym (Jag med)
    Visa endast
    Mån 31 maj 2010 07:43 #3

Jag (tjej) gillar oxå blöjor och kiss. Skönt att höra att vi är fler.

Märkte redan när jag var ung och började onanera att jag gillade att kissa i blöjor. Fanns då blöjor hemma till småsyskonen som så klart var för små för mig. Men dom funkade bra trotts allt=) Gillade redan då den förbjudna känslan av att gå runt och kunna kissa vart som hellst. Hur varm o skön blöjan blir mot fittan när man kissat.

Idag köper jag bara största på ICA och har inte letat upp vart man får tag på stora blöjor som verkligen passar. Min sambo är med på tåget så det är najs.
    Men kan man få tag på riktiga stora blöjor som man kan använda mer på riktigt? För när man köper de stora på ica bara så är dom ju ändå försmå så man kan bara kissa i dom nån gång sen behöver man byta. Jag skulle vilja få tag i så man kan gå i dom ett längre tag. Älskar tanken på att ha blöja offentligt och det är ju inte så lyckat om den blir blöt för fort.

För oss här hemma så är det inte så att vi leker bebis. Men sambon byter på mig och jag på honom och vi blir enormt kåta av det. Men  vi mera låssas att vi kissar på oss utan att det är med flit, fast vi är vuxna. Så byter vi på varandra och tvättar varandra. Älskar att ligga med blöja uppknäppt under rumpa och låta honom tvätta, kissa lite och sedan bli slickad i fittan. Gillar oxå känslan av hans hårda kuk igenom en blöja som är lite våt och kissig. Och han älskar att känna utanpå min blöja när jag kissar för man känner när den blir varm o mjuk.

Wet är nåt som vi gillar även utan blöjan. MEn sen är ju blöjan oxå ett bra redskap för att kunna kissa. Vi tänder ju på blöjan i sig oxå. Men sen om jag är själv använder jag blöjan oxå när jag pullar för att kunna kissa i tex soffan utan att det hamnar i soffa. Just för att det är så skkönt att kissa samtidigt som man pullar fittan.

• plast killen
    Visa endast
    Mån 31 maj 2010 09:47 #4

plast e åxå nice.... ;)

• Anonym (Blöj-­älskar­na)
    Visa endast
    Tis 8 jun 2010 22:09 #5

Blir varm när jag läser denna sidan. Vad kul att det finns några här inne också som i all hemlighet "tultar" runt i blöjor ibland.
    Jag har haft denna hemliga fetischsm i rätt några år. Min man är också med på dessa lekar, men då han är iväg på mycket resjobb så leker jag ofta själv också.
    Vi har sedan 3-4 år tillbaka börjat köpa vuxenblöjor över nätet.
    Jag brukar använda blöja kanske 2-3 ggr i veckan, kanske något mer när min man har frivecka. Oftast sätter jag på en blöja när jag känner mig kissnödig, sen håller jag mig tills jag håller på att sprängas innan det forsar ur mig, En härlig känsla med en våt o varm blöja.
    Hade man påstått att jag skulle gå runt i en vuxenblöja för nöje skull och kissa o ibland onanera i den  för 10 år sedan skulle jag satt emot allt jag äger och har på att så inte skulle vara fallet 10 år senare. Man hittar nya vägar här i livet och jag är övertygad om att det finns många som sitter och äcklas åt detta nu, som om 20 år går i blöja för de gillar det. Så var det för mig.
    Tack för en trevlig tråd Blöj-Tjejen, och verkligen kul att se andra träda fram ur sin hemlighet.
    Kram på er vänner.

• Tis 8 jun 2010 23:28 #6

Men va fan, allt ska man höra. Har kämpat i åratal med barn som var sängvätare, fick ha underlägg och blöjor. Hur kul och sexigt var det? Hört talas om urinläckage? Inte särskilt sexigt heller. '
    Stora blöjor får man här i Sverige endast på recept fr läkare. Det kan vara svårt att få läkarn att gå med på att skriva ut blöjor, då man menar att blöjor kan vara dåligt för självförtroendet. Men då man dignar under bördan av ett sängvätande 12 årigt barn, kan de kanske gå med på att man får blöjor utskrivna. När man väl fått blöj-receptet utskrivet är det bra eftersom blöjorna är gratis och man får dem hemkörda till dörren.
    Ni får väl dra en vals att ni har en sängvätande storväxt 12 -åring hemma, så att ni får leva ut era lustar att kissa på er.
    Att kissa på sig är inget annat än en social katastrof!!

• Anonym (Blöj-­älskar­na)
    Visa endast
    Tis 8 jun 2010 23:59 #7

För dig kanske det är en social katastrof och det kanske jag också hade känt om inte jag haft kontroll över blåsan. Detta är en sexuell lust liksom vissa vill bli bundna och andra vill få smisk mm. Jag tror att de flesta som har denna fetichsm vill betala för sina blöjor och göra rätt för sig istället för att lura landstinget. Så jag förstår att folk med inkontinens och liknade problem tycker vi är konstiga. Men det är väl lite samma skillnad som en misshandlad kvinna  och en som gillar smisk i sängen är ju inte någon likhet i utan två helt olika saker sångt ifrån varandra.

• Anonym (låt folk vara)
    Visa endast
    Ons 9 jun 2010 15:50 #8

Såklart att någon ska klanka ner på denna tråden. Låt folk vara som de är.

Jag är själv inte inne på kiss och blöja men jag har svårt att se det som en  social katastrof. Så länge man inte skadar någon får man gjöra vad man vill i mitt tycke.

Kissa på gott folk!

• Ons 9 jun 2010 23:45 #9

Jag (kille) skrev om detta för något år sedan.
    Har haft denna böjelse så länge jag kan minnas.
    Lever i ett äktenskap där jag inte kunnat bejaka detta.
    Kände att jag började gå sönder till slut. Skrev någon tråd om det och kände att jag fick stöd av människor här inne. Till slut så gick det inte längre. Ställde ultimatum. Antingen har jag blöja nör jag känner att jag behöver ha det eller också flyttar jag.
    Till slut kom vi överens om detta bara om jag skötte mej själv.
    Helst skulle jag ju vilja dela detta, för mej helt underbara upplevelser, med någon som förstår och kanske känner på liknande sätt. men vad gör man, kan man inte få det bästa får man nöja sej med det näst bästa.
    Så nu har jag blöja nästan varja natt. Sover djupt och skönt. Vaknar helt utvilad och....våt i blöjan.
    Har blöja på helgerna när jag behöver.
    Så alla ni där ute som idkar detta i smyg. Ge aldrig upp!!! För eller senare så ordnar det sej!!!

Mår bra nu!!!!  

• Anonym (kisse­miss)
    Visa endast
    Tor 10 jun 2010 13:51 #10

Här är en till kiss- och blöjtjej! Närmar mig 40 och har njutit av kiss i mer än 20 år och blöja i kanske 10-12 år. Jag är inte vuxen baby och inte alls inne på annan toasex utan det är bara kissandet.

Att kissa med risk för upptäckt, udda ställen, kissa ner mig osv är underbart och att kissa i blöja är en så stor njutning så det går inte att beskriva. Jag kan till och med komma av själva kissandet om jag är tillräckligt upphetsad (men bara i blöja).

Kissa ner mi offentligt men i smyg är en annan skön sak. Låta kisset rinna längs benen när man har lång kjol t ex och står i en folksamling som på konsert eller liknande. Eller bara se andra som är så kissnödig att de nästan gör på sig. "Kissdansen" är den bästa dansen. Tungan ute

Dela på Facebook Vi som gillar wet o blöja
Svara i tråden: Vi som gillar wet o blöja
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Sex & samlevnad
Svara i tråden...

Innehåll