• Anonym (Bisexuell tjej)

    Kontakt med andra bisexuella

    Hej, jag skulle vilja ha kontakt med andra som är bisexuella.

    Vet någon vart man kan vända sig här på näten?

    kanske en dating sida men för bisexuella?

  • Svar på tråden Kontakt med andra bisexuella
  • bellzan

    Bodycontact e jag medlem på men inte att rekomendera... enligt mig e det mest oseriöst där inne. Qx e isf lite bättre.. jag har också problem med det där..vill komma i kontakt med andra som jag men icke.. har provat det mesta nu o e ganska trött på att leta. Man vill ju inte direkt gå på krogen o fråga "hej e du bi?" Haha

  • Girl interrupted
    Skutt skrev 2010-05-30 18:57:52 följande:
    QX.se är för HBT människor:)

    Lycka till:)

    Kram Skutt
    Julia08 skrev 2010-06-15 16:44:53 följande:
    bodycontact.com
    Välj definitivt Skutts förslag om QX.se På Bodycontact vimlar det mestadels av oseriösa typer och generellt känns det som ett olustigt ställe, åtminstone som tjej. QX.se bättre. Du kan också söka på nätet eller RFSLs sida om det finns några speciella aktiviteter i staden där du bor. RFSL har också kontaktannonser från bs-tjejer. Hara själv länge önskat en datingsida för bs-tjejer, men problemet är ju att det kan finnas killar som registrerar sig som tjejer (klassiskt). Tanken är dock god! I Malmö finns ett återkommande klubbevenemang som bara är för lesbiska och bisexuella tjejer och inga killar kommer in. Som en vanlig klubb, men bara för tjejer. Rekommenderas både för att ha roligt och knyta kontakter!
  • Anonym (Bikvinnan)

    Hur får man tag på en tjej som vill ligga med en tjej och en kille ?
    men inte i sverige men köpenhamn

  • Girl interrupted
    Anonym (Bikvinnan) skrev 2010-07-24 19:58:44 följande:
    Hur får man tag på en tjej som vill ligga med en tjej och en kille ?
    men inte i sverige men köpenhamn
    Hoppas jag inte missförstår, utan att du letar efter kontaktvägar för att hitta en tjej i Danmark. Sökvägar i alltifrån de danska morgontidningarnas söndagsannonser under "Personligen" till danska kontaktsajter för sex, som t ex

    secret4play.net/da/Sex-kontakt/
    www.24.dk/group/sexkontakt
    www.c-date.se/
  • Anonym (humlan)

    QX är en ganska trevlig sida. Där har flera av mina lesbiska och bisexuella vänner träffar sina flickvänner. Har själv funderat på en sida där, för att träffa nya vänner som oxå är bi, men det har inte blivit av...

  • UPC
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2010-05-30 18:45:13 följande:
    Hej, jag skulle vilja ha kontakt med andra som är bisexuella.

    Vet någon vart man kan vända sig här på näten?

    kanske en dating sida men för bisexuella?
    Jag tror det finns på alla sajter du besöker faktiskt :)
    Jag har haft qx en gång i tiden och visst är det en bra sida men,. Det finns många som utsäga sig vara någon de inte är...
  • pastabe

    Håller med om att QX men också ganska lite aktivitet. 

    Bodycontact är riktigt bra och vill man träffa någon är det helt klart lättast och säkrast. Men man kan bli skrämd över rättframheten. Sen drivs det av moderatorer som är petiga och lättkränkta. Som bi har jag haft god framgång med andra bi där. 

  • paret
    Anonym (Bikvinnan) skrev 2010-07-24 19:58:44 följande:
    Hur får man tag på en tjej som vill ligga med en tjej och en kille ?
    men inte i sverige men köpenhamn
    Det finns ju många swingersklubbar i Köpenhamn som låter ensamma kvinnor komma in.
    Där finns par som söker bs tjejer. 
Svar på tråden Kontakt med andra bisexuella