Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Yoni-massage

Tis 1 jun 2010 21:31 Läst 31165 gånger Totalt 51 svar
    dittoc­hdatt
    Visa endast
    Tis 1 jun 2010 21:31

Kanske inte rätt tråd för detta men nu blir det som det blir *L* Jag som singelmamma har inte haft sex på ett alldeles för långt tag och har nu varit med om mitt livs njutning. Fick av min väninna en mailadress till en kille som utförde yoni-massage. Yoni-massage är en del i tantrasex och fokuserar på g-punktsstimulering vilket jag egentligen inte gillar såååå mycket. Hur som helst så kom han hem till mig under min barnfria vecka. Han var relativt snygg, men välvårdad och självsäker vilket jag gillar. Han masserade och det är det mest fantastiska jag varit med om! Någon mer mamma som varit med om detta? skäms lite för att ha gjort detta men det var så bra att jag kanske gör det igen...

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Lör 5 jun 2010 18:53 #41
    Doktorn skrev 2010-06-02 17:21:37 följande:
    Inser att detta var lite OT. Ursäkta för det. Ska int lägga mig i tråden mer nu eftersom jag aldrig fått yoni-massage och inte heller har någon annan erfarenhet av sexuella gratistjänster.
    Förklarar ju ett och annat, har du aldrig fått sexuella gratistjänster är det illa. Avundsjuk? Får jag var och varannan dag av min man, inte måste jag betala honom inte! Och innan dess gick jag ibland på krogen och hittade ett ragg som kunde hänga med hem för lite ömsesidig tillfredställelse, tyvärr ingen med dessa avancerade kunskaper. Hade jag varit singel skulle jag ha testat direkt. Nu håller mannen i mitt liv på att träna upp sig istället, den som väntar på något gott...
  • Sön 6 jun 2010 09:16 #42
    Anonym skrev 2010-06-05 18:53:29 följande:
    Förklarar ju ett och annat, har du aldrig fått sexuella gratistjänster är det illa. Avundsjuk? Får jag var och varannan dag av min man, inte måste jag betala honom inte! Och innan dess gick jag ibland på krogen och hittade ett ragg som kunde hänga med hem för lite ömsesidig tillfredställelse, tyvärr ingen med dessa avancerade kunskaper. Hade jag varit singel skulle jag ha testat direkt. Nu håller mannen i mitt liv på att träna upp sig istället, den som väntar på något gott...
    Så, då var jag ju trots allt tillbaks i tråden igen.

Antingen har du helt rätt i ditt resonemang, och då framstår alla kinnor som krisierar Thaländsk massage, osv som fulltsändiga idioter. Tror inte riktigt att ditt inlägg syftade till att förlöjliga kvinnor, eller har jag fel?

Alternativt är du helt ute och cyklar när du jämför ONS, KK, osv med en annonym mailadress man kan ringa för att beställa hem f*ttmassage när man har tråkigt.  Det är väl självklart att sex ska vara gratis - annars är det prostitution, eller hur?  Men allt gratissex är inte riktigt vad det utger sig för.  De få debattörer i tråden som varit insatta i Yoni-massage och Tantra har alla uttyckt tveksamheter och tycker att detta låter som humbug. En kåt kille som vill få f*ttsaft på fingrarna.

Så du får gärna svar på frågan: är du för institut och personer man kan beställa hem till köket för att erhålla sexuella tjänster, gratis eller ej?  Tycker du det låter seriöst med en kille man kan maila för f*ttgnugg under förevändning om Yoni-massage, fastän de insatta avfärdar detta?
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!

Annat innehåll

• Sön 6 jun 2010 20:49 #43
    Doktorn skrev 2010-06-06 09:16:14 följande:
    Så, då var jag ju trots allt tillbaks i tråden igen.

Antingen har du helt rätt i ditt resonemang, och då framstår alla kinnor som krisierar Thaländsk massage, osv som fulltsändiga idioter. Tror inte riktigt att ditt inlägg syftade till att förlöjliga kvinnor, eller har jag fel?

Alternativt är du helt ute och cyklar när du jämför ONS, KK, osv med en annonym mailadress man kan ringa för att beställa hem f*ttmassage när man har tråkigt.  Det är väl självklart att sex ska vara gratis - annars är det prostitution, eller hur?  Men allt gratissex är inte riktigt vad det utger sig för.  De få debattörer i tråden som varit insatta i Yoni-massage och Tantra har alla uttyckt tveksamheter och tycker att detta låter som humbug. En kåt kille som vill få f*ttsaft på fingrarna.

Så du får gärna svar på frågan: är du för institut och personer man kan beställa hem till köket för att erhålla sexuella tjänster, gratis eller ej?  Tycker du det låter seriöst med en kille man kan maila för f*ttgnugg under förevändning om Yoni-massage, fastän de insatta avfärdar detta?
    Vill börja med en fråga. Hur kan jag på något sätt förlöjliga kvinnor som kritiserar Thaimassage odyl, genom att tycka något annat än dem? Har inte alla rätt att tycka vad de vill utan att för den sakens skull göra sig för mer än andra? Eller är det så du själv ser på det faktumet att du anser att det TS skriver om är fel, att du förlöjligar henne? Eller skulle det bara gälla mig?

För egen del struntar jag i ifall  folk tar betalt eller betalar för att få, eller ge, sex - bara alla är med på det som sker, inget utnyttjande med andra ord. Är alla nöjda och glada så är det väl bara att köra. Världen är full av folk som på ett eller annat sätt betalar - sug av din man så han är på gott humör, bjud på en helkväll på krogen emot att du får komma till osv. Vem är jag att dömma vad som är rätt och fel? Har sjukt svårt för fördömmande och inskränkta människor. Det är vad jag tycker.  Var det svar på frågan?
  • Sön 6 jun 2010 21:23 #44
    Doktorn skrev 2010-06-06 09:16:14 följande:
    Nu ställdes inte frågann till mig, men jag svarar ändå. I princip borde det vara upp till var och en att erbjuda eller motta sådana tjänster, vare sig betalning är ingår eller ej. Det som i mina ögon är ett rimligt argument för att inte tillåta betalda tjänster är att den "branschen" i praktiken är så sammanflätad med en massa skit som trafficking, knark och annat.

Om kvinnor skickade e-mail till mig där de efterfrågade massage av underlivet skulle jag mycket väl kunna ge dem det. Ser inget konstigt med det.
  • Sön 6 jun 2010 21:26 #45
    gaud skrev 2010-06-06 21:23:59 följande:
    Nu ställdes inte frågann till mig, men jag svarar ändå. I princip borde det vara upp till var och en att erbjuda eller motta sådana tjänster, vare sig betalning är ingår eller ej. Det som i mina ögon är ett rimligt argument för att inte tillåta betalda tjänster är att den "branschen" i praktiken är så sammanflätad med en massa skit som trafficking, knark och annat.

Om kvinnor skickade e-mail till mig där de efterfrågade massage av underlivet skulle jag mycket väl kunna ge dem det. Ser inget konstigt med det.
    Du menar att de som sysslar med tantra-massage i länder där det är tillåtet och öppet som tex tyskland eller danmark. 

att dessa är kopplade till knark och trafficking
  • Mån 7 jun 2010 06:48 #46
    MickeN1973 skrev 2010-06-06 21:26:26 följande:
    Du menar att de som sysslar med tantra-massage i länder där det är tillåtet och öppet som tex tyskland eller danmark. 

att dessa är kopplade till knark och trafficking
    Jag menar inte att just dessa är kopplade till knark och trafficking. Jag menar att försäljningar av sexualla tjänster i allt för många fall är kopplade till detta. Hur det är med tantra-massage vet jag inte, men jag tror att om det över huvud taget förekommer i just detta sammanhang så är det mycket ovanligt.
  • Mån 7 jun 2010 08:21 #48
    dittochdatt skrev 2010-06-04 12:36:22 följande:
    Ja han masserade mig tills jag fick orgasm eller orgasmer rättare sagt. Fick även en fontänorgasm vilket var första gången för mig och väldigt intensivt och härligt. Men ja efter detta var det slut.

Han gjorde inget på sig själv under tiden och inte fick han stoppa in den heller. Det var inte min vilja även om han inte frågade.

Vad han fick ut av det vet jag inte. Det får du fråga honom om. Men det finns ju människor som tycker om att vara slav och annat utan sexuell tillfredställelse så det kanske inte är så konstigt om man verkligen tycker om det man gör. Vad vet jag...?

//Mia
    Ok....
    Men vad hade du svarat om han frågat om du kunde hjälpa honom att bli avrunkad efteråt då?
  • dittoc­hdatt
    Visa endast
    Mån 7 jun 2010 08:43 #49
    Janice01 skrev 2010-06-07 08:21:28 följande:
    Ok....
    Men vad hade du svarat om han frågat om du kunde hjälpa honom att bli avrunkad efteråt då?
    Hmm... ja... jag vet inte riktigt men just nu lutar det åt ett ja. Alltså att jag skulle ha hjälpt honom med en avrunkning. Tjänster och gentjänster... Han är snygg, trevlig och otroligt lyhörd så visst finns det en attraktion från min sida. Dock enbart sex...
  • Mån 7 jun 2010 08:45 #50
    dittochdatt skrev 2010-06-07 08:43:05 följande:
    Hmm... ja... jag vet inte riktigt men just nu lutar det åt ett ja. Alltså att jag skulle ha hjälpt honom med en avrunkning. Tjänster och gentjänster... Han är snygg, trevlig och otroligt lyhörd så visst finns det en attraktion från min sida. Dock enbart sex...
    Ja det är väl helt ok så länge det bara gäller sex.
    Jag blev bekant med en ung tjej här på FL förra året, hon 26år och jag 46år. Jag hjälpte henne att köpa en dildo och efteråt så runka hon av mej i min bil, läckert!
  • Mån 7 jun 2010 17:55 #51

Dessa erbjuder tantrakurser  lika så finns där en del information om det

http://www.starspray.com/index.htm

• Gurra8­2
    Visa endast
    Tis 29 maj 2012 18:20 #51

För den som är intresserad av Yoni-massage kan vända er till mig. Kille på 30 som bor i Sthlm, massör och inriktad på Yoni och intimmassage.

yonitantramassage@hotmail.com