• Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 07:50
    22036 visningar
    30 svar
    30
    22036

    Någon som köpt tapeter från Rusta?

    Erfarenheter?

  • Svar på tråden Någon som köpt tapeter från Rusta?
  • Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 08:15
    #3
    Majsan70 skrev 2010-06-03 08:13:43 följande:
    Vi har köpt. Erfarenhet...ja de sitter på väggen precis som vilken annan tapet som helst. Snyggt o prydligt.
    haha..ja erfarenhet kanske lät dumt...men det skiljer ju så i priser gentemot andra, så jag undrade om det var sämre kvalitet...typ tunna eller annat..

    Men det låter ju alla tiders!!
  • Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 08:41
    #8
    Stårschan skrev 2010-06-03 08:23:00 följande:
    Vi har tapetserat rätt mycket i våra dagar, och de tre senaste rummen har tapeter från Rusta. Visst, det är inte samma kvalitet som vävda textiltapeter för 1000 kr rullen, men de duger alldeles utmärkt. De var inte så tunna att man var rädd att ha sönder dem vid normal hantering. När de väl kommit upp på väggen ser man ju ändå ingen skillnad. Med tanke på hur lite de kostar så skulle jag säga att de är de överlägset mest prisvärda tapeterna på marknaden.
       Det gillar jag!!
  • Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 08:58
    #15
    AnnelieTyresö skrev 2010-06-03 08:53:34 följande:
    Beror lite på vilken takhöjd man har, då de är lite kortare, så för oss skulle de bli väldigt oekonmiska, om man vill ha ut 3 våder per rulle å de är mönsterpassning.

    okej....men vi bor i en hyresrätt, och det borde väl vara en ganska normal takhöjd i hyreshus?


    Får ta fram måttstocken!

  • Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 09:08
    #19

    2.42 mäter det i höjd, om jag inte mäter helt galet.

    Sofiapers: lim/klister....är det ett speciellt man köper på rusta då?

  • Mistys Daisy
    Äldre 15 Jun 08:16
    #28
    AnnelieTyresö skrev 2010-06-14 23:45:16 följande:
    Blev det lyckat ts?
    hej hej!

    vi har kollat på dom och det fanns ju jättefina. Vi får lägenheten 1 juli, och när vi bara kollat en gång till hur vi vill ha det så slår vi till och åker och köper!!
Svar på tråden Någon som köpt tapeter från Rusta?