• Söder1

    Sexchatt?

    Hej!


    Någon där ute som kan tipsa om en Bra sexchatt på nätet, helst inte ngn som kräver bökiga medlemskap och inte heller ngn som kostar pengar.

    Behöver egentligen inte vara en ren sexchatt, men en chatt där man kan skriva med folk i realtid om olika trevligheter och fantasier.

    Tacksam för tips!

  • Svar på tråden Sexchatt?
  • Anonym (MrVanilla)

    Det finns ju IRC tjänsten som erbjuder chatt. Det du behöver är en IRC client, mIRC är ju mest kända men den fungerar bara gratis den första 30 dagarna eller så. Gratis IRC client finns det massor av, jag brukar anvönda KVIrc och den är helt gratis.

    Anslut sedan till ett nätverk, Jag gillar UNDERNET och sedan testar du dig at koppla upp dig mot en utav servrarma som finns i UNDERNET.

    När du är uppkopplad väljer du vilket chat rum du vill prata i #cybersex är ju en vanligt chat rum, sedan finns det mer specifika också som #analsex osv också.

    Kika på de andra som chattar vilka rum som finns är en bra ide.

  • L E O N

    Har också haft svårt att hitta bra svenska sidor. Inte provat sidorna ovan dock. Brukar gå till Chatropolis.com om jag vill chatta. Där är det engelska som gäller, så är du inte bra på det är det kanske inte så kul.  Kan också ta emot inbox meddelande om någon tjej här vill ha en chattkompis

  • muffan
    L E O N skrev 2012-09-13 17:37:59 följande:
    Din sida??
    Haha... det får nog räcka med min blogg! Tungan ute
Svar på tråden Sexchatt?