• Anonym (hoppsan)

    spruta fast den var slak?

    Raggade upp en kille i går på krogen, dessvärre hade han tagit en öl för mycket. men vi hamnade inne på toaletten och skulle ha sex, fast han fick inte upp den.
    men jag sög av honom ändå.
    men det som jag tyckte var konstigt var att den ställde sig inte upp men han lyckades spruta ändå. trodde inte detta änns var möjligt.

    nån som vart med om nått liknande... alltså sprutat med slak kuk?

  • Svar på tråden spruta fast den var slak?
  • Anonym (Japp)

    Jag är kille och det  är fullt möjligt. Om det blir nog skönt, men den kanske stått länge och inte orkar hålla sig riktigt styv, så kan den  spruta ändå.

  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Japp) skrev 2010-06-06 10:56:53 följande:
    Jag är kille och det  är fullt möjligt. Om det blir nog skönt, men den kanske stått länge och inte orkar hålla sig riktigt styv, så kan den  spruta ändå.
    hans stod inte alls, fast han såg ju inte ut att klaga för det  =P
    man lär sig nått nytt varje dag=D
  • Anonym (hoppsan)
    Bridis skrev 2010-06-06 13:30:24 följande:
    Den kanske hade stått upp innan du fick se eller känna på den... (=
    iofs det e ju sant, vi festade väll i ca 4timmar innan det hände nått, men man vet ju inte vad som hände under byxorna innan :-P
  • Anonym

    Mitt ex som jag har sex med fortfarande sprutade för några veckor sedan fastän han var hyffsat slak när vi hade sex. Dock hade han ju haft stånd precis innan och sen äter han mediciner som gör allt lite svårare med.

  • Anonym (kille)

    Jo då, det kan ske,

    men att den inte står kan bero på flera orsaker, nästa gång ni träffas kanske det är rena hammarskaftet du får leka med

  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (kille) skrev 2010-06-06 13:47:08 följande:
    Jo då, det kan ske,

    men att den inte står kan bero på flera orsaker, nästa gång ni träffas kanske det är rena hammarskaftet du får leka med
    man vet aldrig fast det var nog mest ett fylleragg, men skulle vara skoj att leka med den i full stl, den var ju inte direkt liten fast den var slak:-P
  • Anonym (kille)

    Det har hänt mig en gåmg tror jag att jag fått utlösning när den var slak. Jag tror att det blir vanligare ju äldre man blir.

  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (kille) skrev 2010-06-06 16:52:13 följande:
    Det har hänt mig en gåmg tror jag att jag fått utlösning när den var slak. Jag tror att det blir vanligare ju äldre man blir.
    killen var 26år... krävs det mer för att få utlösning i slak´t tillstånd?
  • Bridis

    Jag har erfarit att om man är superkåt och jättenära på att komma men avbryter för att senare fortsätta kan det gå väldigt snabbt utan att man ens hinner bli hård, i övrigt har det nog bara hänt i sömnen att man vaknar av en våt dröm man vaknar precis som man kommer och är lite slak samtidigt.

  • Anonym (hoppsan)
    Bridis skrev 2010-06-06 17:08:09 följande:
    Jag har erfarit att om man är superkåt och jättenära på att komma men avbryter för att senare fortsätta kan det gå väldigt snabbt utan att man ens hinner bli hård, i övrigt har det nog bara hänt i sömnen att man vaknar av en våt dröm man vaknar precis som man kommer och är lite slak samtidigt.
    jag sög säkert i 10-15 minuter, älskar att suga så det gick ju inte direkt utan hade sugit ett bra tag innan det gick för honom.
  • Anonym (hoppsan)
    Bridis skrev 2010-06-06 17:22:03 följande:
    Då får vi nog skylla på alkoholen skulle jag tippa på.
    tror jag med=D synd att han hade drukit så mycket, den verkade riktigt mumma om han hade fått upp den :P
  • Anonym (haha)

    Han kanske hade haft sex med en annan tjej inna du sög av honom. Jobbigt läge isf haha.
    Förlåt men tänk om det kan ha varit så :O

  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (haha) skrev 2010-06-06 21:59:04 följande:
    Han kanske hade haft sex med en annan tjej inna du sög av honom. Jobbigt läge isf haha.
    Förlåt men tänk om det kan ha varit så :O
    dock så lär de vart långt innan, vi festade ju hela kvällen tillsammans.
    Är bi dock hade de ju vart trevligt att vara med och leka i så fall...fast man vet ju inte hur hon ser ut iofs
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (kille) skrev 2010-06-06 13:47:08 följande:
    Jo då, det kan ske,

    men att den inte står kan bero på flera orsaker, nästa gång ni träffas kanske det är rena hammarskaftet du får leka med
    du hade rätt, var ett riktigt hammarskafft, träffade honom i går igen.....ojojoj måste jag säga... den vill jag leka med mer gånger
Svar på tråden spruta fast den var slak?