Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

    Tänder på stora tunga hängbröst

    de får då gärna fantisera för min del.besitter själv det du tänder på och större ändå.om jag kan göra någon galen med tuttarna,så är det väl bra då.

  • redneck girl

    och jag är 38 och vet att många gör det;) har j-kupa nu som gravid och h-i annars.så nu vet du att du kan visa dom ofta;) släpp lökarna loss,det är vår! (sommar redan)


    Anonym skrev 2010-06-13 17:35:11 följande:
    haha då skulle du tycka om mina GG bröst. Stora, och tunga. Dock är jag bar 21 år och visste inte ens att killar tänder på stora hängbröst. Visste jag det skulle jag nog visa dem lite oftare hehe:)
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-06-13 18:37:40 följande:
    nej fy, dessa är då ingenting att hänga i julgranen haha, allra minst hänga ut på internet. varför gillar man hängbröst? vad är det som är så fint med det?kan inte förstå...
    alla tycker olika.vissa gillar körsbär och andra meloner.så inget konstigt med det.
  • redneck girl
    jfsebastian skrev 2010-06-13 18:42:59 följande:
    Smaken är som baken.
    Vissa gillar bröst, andra inte. En del gillar rumpor mer.
    En del gillar stora, andra små.
    Spelar det någon roll??
    Tur att det finns killar som tänder på hängbröst, annars hade ju var och varannan morsa fått vara utan sin mans uppskattning.
    ja jäklar vad lite knulla alla morsor fått;)
  • redneck girl
    myepost skrev 2010-06-14 09:58:49 följande:
    Jag går också igång på stora tunga och hängiga bröst, finns inget sexigare i mina ögon :)
    sånt vill vi höra mera av;)
  • redneck girl

    så nu kan man bara sitta här och njuta och ta åt sig;)


    Trialanderror skrev 2010-06-14 11:29:27 följande:
    AAAAAA stora bröst med naturligt häng är det underbaraste som finns!

    Som jag brukar säga Är det under D är det ingen idé...

    Finns inget vackrare än stora tunga bröst 
  • redneck girl
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 13:40:25 följande:
    En fråga till er som gillar sådana stooora hängpattar, bryr ni inte er om resten av kvinnans utseende? För om sanningen skall fram så ser dessa kvinnor säkerligen inte särskilt tilltalande ut i övrigt? Är inte ett vackert ansikte? en fin midja, välformad rumpa etc. oxå en del av paketet?

    Lr räcker det med att tuttarna hänger? På köpet får man en midja som väller över och en bred oformbar bak? :D....lite underligt hehehe

    En kvinna med så stora naturliga bröst kan ju aldrig vara normalviktig eller ens mullig, hon är med andra ord nästan alltid en tjockis :), så då måste det vara något som ni föredrar då?? Bara nyfiken alltså...
     
    allt ligger i betraktarens öga vet du. smaken är som baken....
    tror nog att de flesta tittar på allt och sen har ju faktiskt en människas utstrålning också ett finger med i spelet.vissa gillar breda bakar(oformbara) som du kallar det.fast nog är det väl lättare att forma en mjuk bak än en som knappt är befintlig;)
  • redneck girl

    jag måste vara otroligt ful alltså.nja,kanske det.men jag har en karl som älskar mig och själv trivs jag som fisken i vattnet så.....jag ser inga problem med tuttarna mina.

  • redneck girl
    Anonym (melonissa) skrev 2010-07-08 00:16:37 följande:
    Sköna ord för en trettioplussare med rejäla hängpattar!
    ja,sånt lyssnar vi gärna till;)
  • redneck girl
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 15:23:29 följande:
    Bara lite nyfiken av mig, ni behöver inte ta illa vid er...som sagt, alla ha ju olika smaker :D
    Jag undrade bara över hur man kan lägga så stor vikt vid ett par hängpattar, att det är ALLT man tittar på...personen ifråga behöver ju inte alls vara attraktiv, undrade bara om ni som gillar hängbröst faktiskt gillar ALLA med hängbröst... :)

    Det är väl klart att man kan ha ett vackert ansikte, men personligen tycker jag att personen ifråga förlorar sina ansiktsdrag med för mycket fläsk i ansiktet. :S

    redneck girl, ja det var väl kul för dig att din karl finner dig attraktiv trots att du säger att du är ful...men nu var det ju inte just DIG jag pratade om...så du behöver inte känna behovet av att hävda dig ;)

    De FLESTA tjejer har helt enkelt inte så naturligt stora bröst som ni talar om när de är normalviktiga...och jag skulle vilja påstå att de som har en E kupa och uppåt är ganska feta...

    Nu talar jag inte heller om utstrålning, det är klart att vilken människa som helst kan ha utstrålning..men utseendet är det man ser först! Men detta verkar uppenbarligen vara ett känsligt ämne...
    så nu är alla e-kupor feta också.se vad  han lär oss;)
  • redneck girl
    bästabiffen skrev 2010-09-04 00:27:16 följande:
    Det är spännande med stora hängbröst tycker jag.

    Man tänker, hur kan de bli så stora, häftigt! typ :)
    Många äldre kvinnor har det, vilket uppskattas.

    Såg en gång en kvinna med stora tuttar, måste varit runt E-kupa eller så, tuttarna bara for runt under tröjan...mums :)

    hare bra mina storbystade gudinnor
    vi har det så bra=)
  • redneck girl
    har man stora bröst så brukar de inte stå rakt ut .skulle ju vara om man petat i silicon i dom isf . tänk på mig , jag har nio ungar och ammat hela högen mellan 6-9 mån. fast de är mysiga iaf. de ger mig njutning i sänghalmen .det är ju huvudsaken .sen gör det ju inget att man har en karl som är överförtjust i dom . ställer du en sån fråga så kommer du iaf få en jädra massa olika svar .allt från att de är super äckliga till att de är underbara.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-12-26 18:31:19 följande:
    Är inte formen och utseendet viktigare än storleken?

    Jag är iofs tjej men jag gillar bröst. För mig är det viktigare att de är runda, någorlunda fasta och inte har vårtgårdar som ser ut som "hej kom och hjälp mig"...
    och hur ser de ut om de ser ut som hej kom och hjälp mig då? enligt dig alltså.
  • redneck girl
    Anonym (K-L kupan) skrev 2011-01-05 12:21:43 följande:
    Själv ligger man inne med K-kupor heading for L... Fylliga som attans, bara en bit längre ner än dom satt från början..*hahaha* L är för att dom snart ska användas till matning. :)
    Annars ligger dom på K med en omkrets på 80 ca.

    Så just nu ser man lattjo ut med  3 stora bollar på framsidan. 1 för magen och 2 enorma till boobs :D

    Visst vårtgårdarna är stora, men man får väl pilla lite så dom vaknar till så är ju det löst ;)
    och sen när man ammar så är ju tuttarna dubbelt så stora som huvudet på ungen;) ser lite kul ut ;)
  • redneck girl
    Anonym (K-L kupan) skrev 2011-01-05 12:57:18 följande:
    japp praktiskt, mat och gosig filt ;)
    allt i ett=)
  • redneck girl
    Anonym (Gillar stora) skrev 2011-01-05 13:20:12 följande:
    Jag går verkligen igång på ett par rejäla bröst, ni med stora skulle bara veta...

    Undra om det är lika vanligt att tjejer gillar stora kukar eller om vi killar är mer sorgliga :)
    beror ju på vad du menar med stor......
  • redneck girl
    Anonym (K-L kupan) skrev 2011-01-05 13:34:49 följande:
    väl vanligare att karlar gillar små till normala än stora hängiga..  ;)

    Så sök lite du å låt oss få le lite över att det finns karlar som tänder på tunggung i bh:n :D

    men precis ! låt oss med tung gung få ha lite sköj nu=)

Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst