• Anonym (Kaffedraken)

    Vill inte vara gravid!!

    ÅÅh hur kunde vi låta detta hända?! Vi har ju skyddat oss så bra, men ändå inte då någon av kondomerna måste ha spruckit eller nått!! 3 dagar över BIM nu och jag vill verkligen inte vara gravid!! Vill inte ha någon jävla unge!! Väntar bara på att jag ska bli kissignödig så jag kan ta det där förbannade testet.. Kan ställa klockan efter min mens men håll tummarna för mig att det är något strul denna månaden.. jag vill inte bli mamma ;-(

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-01 22:05
    Har nu fått MA- missed abortion.. Missfallet har kommit igång idag och väldigt passande lämnade min pojkvän mig idag med. Känner mig som en jubelidiot..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 11:58
    Var på rutinkoll idag för att de skulle se om missfallet kommit ut.. men istället visade sig att graviditeten fortskridit normal och det inte alls varit något MA. Fick se det lilla huvudet och den lilla lilla kroppen.. sen blev jag inskickad till en annan sköterska som såg på medan jag under gråt svalde den där förbannade abortpillan.. Jag har dödat mitt eget barn.. förlorat allt..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-07 22:19
    Nu är aborten genomförd och det var hemskt. Dock inte på det sätt jag trott men likväl inte vad jag var beredd på.. Nu är det nya tag som gäller så att jag är redo för nästa barn!

  • Svar på tråden Vill inte vara gravid!!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Elsans skrev 2010-06-14 14:09:40 följande:
    Du behöver ju inte bli mamma bara för att du blivit gravid. Gör en abort om du inte vill ha barn.
    Det kan jag inte, är abortmotståndare
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (vill inte) skrev 2010-06-14 14:13:00 följande:
    Det kan jag inte, är abortmotståndare
    Vad har du för val då?
    Avstängd tills vidare
  • Anonym (Kaffedraken)
    Jezamine skrev 2010-06-14 14:14:01 följande:
    Vad har du för val då?
    Avstängd tills vidare
    Funderade på adoption, fast vet inte hur det fungerar i sverige :S
  • Anonym (Kaffedraken)

    Adoptera om du är emot abort. Du kommer få bra hjälp om hur allt fungerar framöver om du väljer den vägen.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (vill inte) skrev 2010-06-14 14:17:17 följande:
    Funderade på adoption, fast vet inte hur det fungerar i sverige :S
    Jodå, det går. Kör på det då så slipper du bli mamma.
  • Anonym (Kaffedraken)

    de är bättre att testa sig innan man börjar spekulera. har du testat dig än? lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Adoption? Tror nog att du kommer ha svårt för att göra det när du burit på ditt barn i nio månader och sedan fött fram och sett det. Då skulle du ha ett hjärta av stål för att kunna lämna och överge ditt eget barn. Moderskänslor växer ofta under graviditeten. Bara för att du känner så här nu så kan det faktiskt ändras, även om du inte tror det nu. Sitt barn älskar man oavsett! Och, hur känner din pojkvän???

  • Anonym (Kaffedraken)
    MikaelaEriksson skrev 2010-06-14 14:27:03 följande:
    de är bättre att testa sig innan man börjar spekulera. har du testat dig än? lycka till!
    Jag har gjort det nu.. är ett jättesvagt positivt svar.. va FAN ska jag göra nu Min pojkvän kommer gå i taken.. FAN FAN FAN!!!!!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Din pojkvän kommer gå i taket skriver du, men du vill inte heller ha barnet? Inte ens lite? Isåfall adoptera eller gör abort, det är dom alternativ som finns.

Svar på tråden Vill inte vara gravid!!