• Anonym (Vill krympa­)
    Äldre 16 Jun 19:36
    11712 visningar
    11 svar
    11
    11712

    Någon som provat China shrink creme för att att tajta till underlivet?

    Har sett en creme på nätet som ska strama upp musklerna i underlivet så att man ska känna mer vid sex, cremen ska ha svällande effekt och på så sätt kunna ge ökad friktion, både för tjejen och killen. Effekten ska hålla i sig 24 timmar efter applicering.

    Är det någon som provat den och kan berätta om den fungerar? Den är ju ganska dyr, över 400 kronor för en liten tub inkl porto så det är kul att veta om den fungerar innan man beställer.

  • Svar på tråden Någon som provat China shrink creme för att att tajta till underlivet?
  • Anonym (tror inte)
    Äldre 16 Jun 21:44
    #1

    jag tror tyvärr inte att den fungerar, har inte provat men det låter ganska osannolikt. precis som vissa läppglans som ska förstora få läpparna att svälla, hjälper inte nämnvärt. det är nog knipövningar som gäller, tyvärr :/ det är ju inte så himla roligt... tycker jag iaf.
    kanske någon annan kan svara dock :)

  • Anonym (Vill krympa­) Trådstartaren
    Äldre 19 Jun 09:43
    #2

    Jag har gjort knipövningar (på rätt sätt) i flera år och fått det resultat jag kan få med dem.
    Provade krämen igår, och det ÄR faktiskt skillnad. Stor skillnad!
    Jag kände både med fingrar och använde en leksak. Skillnaden är markant! Äntligen!

  • Anonym (tror inte)
    Äldre 21 Jun 13:10
    #3

    Vad kul för dig! :)

  • Anonym (jaså)
    Äldre 21 Jun 14:27
    #4
    Anonym (Vill krympa) skrev 2010-06-19 09:43:13 följande:
    Jag har gjort knipövningar (på rätt sätt) i flera år och fått det resultat jag kan få med dem.
    Provade krämen igår, och det ÄR faktiskt skillnad. Stor skillnad!
    Jag kände både med fingrar och använde en leksak. Skillnaden är markant! Äntligen!
    Hur hann du både beställa och få krämen och testa? DHL-leverans eller?
  • rednec­k girl
    Äldre 21 Jun 14:29
    #5

    jag antar att det är ren dynga.ett sätt att lura de med kass självkänsla.sen kan ju tron förflytta berg med så....

  • Anonym (Vill krympa­) Trådstartaren
    Äldre 21 Jun 21:04
    #6
    Anonym (jaså) skrev 2010-06-21 14:27:29 följande:
    Hur hann du både beställa och få krämen och testa? DHL-leverans eller?
    Nej. Jag gick in på deras hemsida, klickade i vad jag ville ha och fick leverans till mitt vanliga utlämningsställe två dagar senare. Sen smetade jag runt den i muttan, tog uppskattningsvis 20 sekunder. Sen satt jag på min röv och väntade 5 minuter och sen hade jag sex 20 minuter. Något mer du undrar?
  • Anonym (Vill krympa­) Trådstartaren
    Äldre 21 Jun 21:06
    #7
    redneck girl skrev 2010-06-21 14:29:42 följande:
    jag antar att det är ren dynga.ett sätt att lura de med kass självkänsla.sen kan ju tron förflytta berg med så....
    Såg du vad jag skrev ovan? Jag skrev att den fungerade, precis på det sättet som det stod att den skulle funka. Har även provat med min partner som bekräftat ingående att den verkligen fungerar. Jag är väldigt glad och kan släppa åtminstone ett av mina komplex
  • jenny2­000
    Äldre 15 Dec 00:53
    #8

    Jag har testat det och det fungerade. Man känner sig mer trång

  • Anonym (nope)
    Äldre 15 Dec 11:20
    #9

    kan bara säga att den inte funkar alls.
    Inte över huvudtaget, vad den gör är att torka ut underlivet, vilket gör att det känns tightare. Inget annat.

    Ja, jag har provat den, och nej, den funka inte.

  • Anonym (oskul­d)
    Äldre 12 Jun 00:08
    #10

    har provat, känns som om jag blivit oskuld igen. köpte förresten den för 295 spänn på www.sextoysonline.se
    China Shrink Cream 

  • Äldre 25 Jan 13:11
    #11

    Den fungerar jätte bra och är billigare att köpa på shrinkcream.se.

Svar på tråden Någon som provat China shrink creme för att att tajta till underlivet?