• Anonym

    Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?

    Jag har precis träffat en skitgo kille, allt känns jättebra och han är fin och snäll om än lite blyg. Vi har inte haft sex fullt ut än, bara lite smek och sådär.


    Jag är van vid ganska grova kukar, men hans är verkligen jättesmal.
    Jag hoppas att det inte blir några problem, men en tidigare erfarenhet gör att jag känner mig lite orolig, då jag inte kände någonting med den andra "smala" jag varit med. Kan tillägga att jag blir plaskvåt när jag blir kåt, och det blir ju lite utav ett problem när jag är våt och han liten.


    Min nya är helt underbar med händerna, och såklart hoppas jag på att han vet vad han gör med kuken också, men min fråga är, hur är era killars kukar?


    Finns det fler smalisar som är gudar i sängen?

    Kan tillägga att jag vet att storleken inte ska ha så stor betydelse, men jag har tänt lite mer på kukar av den grövre sorten. Men jag vill verkligen att det ska funka med den här killen, så vill ha lite tips, råd och pepp.

    Tack!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 21:34
    Nu har det gått några månader, och jag vill bara tala om att jag och min pojkvän har helt underbart sex!! Vill inte byta hans kuk mot någon annan i världen. Den är helt perfekt.
  • Svar på tråden Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?
  • Completorium
    Anonym skrev 2010-06-18 00:40:47 följande:
    Det kan jag faktiskt tänka mig. Jag tror att killar som har större kanske förlitar sig då mycket på det enbart fysiska med deras penis att det ska på något sätt räcka väl med det stora paketet. Jag tror att de som inte är stora har helt enkelt en bättre känsla för att de visste från början att det kräver att man ger av sig själv och lär sig att förstå hur allting fungerar. Det är inte riktigt konstigt att inom porr är det stort, det finns nog mycket ego i män med stora penisar som tror att det räcker att man stoppar in och ut.
    Det är väl inte så svårt att förstå att killar med större kukar tror att det räcker med att de bara har det och att storleken i sig ska räcka för att de ska vara gudar i sängen. Det är ju bara att läsa i den här tråden! Det är massor av kvinnor som mer eller mindre rent ut säger att stora kukar, och helst så stora som möjligt, är lyckan självt.

    På samma sätt måste det vara skitjobbigt för killar som har mindre kukar att läsa dessa trådar där det raljeras över dem och deras kukar och snacka saligt om hästkukar. Snacka om att plantera oro i dessa killars huvuden! Då blir ju lätt detta självuppfyllande profetior. Killarna blir osäkra, rädda att tjejerna ska rata dem och de blir också därför sämre älskare än de skulle ha behövt vara.

    Jag förstår inte varför så många kvinnor ska oroa sig i förväg så mycket ifall killen kanske har en liten kuk eller, som i den här tråden, oroa sig för dåligt sex bara för att hon vet att killen har en lite mindre kuk. Jag känner ett flertal kvinnor som öht aldrig ägnar mäns kukstorlek en tanke. Och såvitt jag har hört så har de aldrig uppfattat sexet som dåligt pga storleken. Jo, faktiskt har nån nämnt  att det varit dåligt med nån kille som just hade en riktigt stor och förväntade sig beröm för det.

    Sen har jag en tanke om det här med att så få som skriver här och på andra fora har stött på män med mindre (eller ens medelstora) kukar. Eftersom alla undersökningar pekar på att det måste finnas massor av män som har kukar mellan 9-15, men nästan inga kvinnor säger sig ha träffat på dem, så måste det betyda att dessa inte är lätta att träffa på. Varför det då?

    Jo, med tanke på att det pratas så mycket illa om män med mindre kukar så är de räddare för sexuella kontakter med kvinnor och är sällan ute i svängen och har ONS. De närmar sig kvinnor mer försiktigt, kanske lyckas de på olika sätt försäkra sig om att k vinnor de flirtar med inte är fixerade vid att en kuk måste ha en viss storlek för att de ska vilja ha sex med dem för att minimera risken för att gå på en mina. Och sen, när de funnit sin kvinna, som accepterar dem som de är, så håller de fast vid henne och finns därför sällan "ute i cirkulation".

    Inte vet jag, men det är iaf en teori jag har.
  • Anonym (smal?)
    Completorium skrev 2010-06-18 22:08:24 följande:
    Sen har jag en tanke om det här med att så få som skriver här och på andra fora har stött på män med mindre (eller ens medelstora) kukar. Eftersom alla undersökningar pekar på att det måste finnas massor av män som har kukar mellan 9-15, men nästan inga kvinnor säger sig ha träffat på dem, så måste det betyda att dessa inte är lätta att träffa på. Varför det då?

    Jo, med tanke på att det pratas så mycket illa om män med mindre kukar så är de räddare för sexuella kontakter med kvinnor och är sällan ute i svängen och har ONS. De närmar sig kvinnor mer försiktigt, kanske lyckas de på olika sätt försäkra sig om att k vinnor de flirtar med inte är fixerade vid att en kuk måste ha en viss storlek för att de ska vilja ha sex med dem för att minimera risken för att gå på en mina. Och sen, när de funnit sin kvinna, som accepterar dem som de är, så håller de fast vid henne och finns därför sällan "ute i cirkulation".

    Inte vet jag, men det är iaf en teori jag har.
    Fast jag måste säga att jag har ALDRIG träffat på nån som haft längre än 15-17 cm. Har aldrig varit med nån som varit enormt stor. De flesta jag varit med ha haft en längd runt 15 cm.
    Så jag förstår inte vart alla dessa enorma kukar gömmer sig
  • Anonym
    Completorium skrev 2010-06-18 22:08:24 följande:
    Det är väl inte så svårt att förstå att killar med större kukar tror att det räcker med att de bara har det och att storleken i sig ska räcka för att de ska vara gudar i sängen. Det är ju bara att läsa i den här tråden! Det är massor av kvinnor som mer eller mindre rent ut säger att stora kukar, och helst så stora som möjligt, är lyckan självt.

    På samma sätt måste det vara skitjobbigt för killar som har mindre kukar att läsa dessa trådar där det raljeras över dem och deras kukar och snacka saligt om hästkukar. Snacka om att plantera oro i dessa killars huvuden! Då blir ju lätt detta självuppfyllande profetior. Killarna blir osäkra, rädda att tjejerna ska rata dem och de blir också därför sämre älskare än de skulle ha behövt vara.

    Jag förstår inte varför så många kvinnor ska oroa sig i förväg så mycket ifall killen kanske har en liten kuk eller, som i den här tråden, oroa sig för dåligt sex bara för att hon vet att killen har en lite mindre kuk. Jag känner ett flertal kvinnor som öht aldrig ägnar mäns kukstorlek en tanke. Och såvitt jag har hört så har de aldrig uppfattat sexet som dåligt pga storleken. Jo, faktiskt har nån nämnt  att det varit dåligt med nån kille som just hade en riktigt stor och förväntade sig beröm för det.

    Sen har jag en tanke om det här med att så få som skriver här och på andra fora har stött på män med mindre (eller ens medelstora) kukar. Eftersom alla undersökningar pekar på att det måste finnas massor av män som har kukar mellan 9-15, men nästan inga kvinnor säger sig ha träffat på dem, så måste det betyda att dessa inte är lätta att träffa på. Varför det då?

    Jo, med tanke på att det pratas så mycket illa om män med mindre kukar så är de räddare för sexuella kontakter med kvinnor och är sällan ute i svängen och har ONS. De närmar sig kvinnor mer försiktigt, kanske lyckas de på olika sätt försäkra sig om att k vinnor de flirtar med inte är fixerade vid att en kuk måste ha en viss storlek för att de ska vilja ha sex med dem för att minimera risken för att gå på en mina. Och sen, när de funnit sin kvinna, som accepterar dem som de är, så håller de fast vid henne och finns därför sällan "ute i cirkulation".

    Inte vet jag, men det är iaf en teori jag har.
    Du har nog rätt. Min tanke var inte att få män med liten kuk att få dåligt självförtroende. Från början var tanken att jag ville höra att de tjejer som hade killar med små kukar skulle säga att det inte var några som helst problem, och att de var underbara i sängen. Jag har bara varit med en kille som hade en väldigt smal kuk innan, och det var det sämsta sexet jag någonsin haft. DOCK så tror jag inte att det berodde på hans kukstorlek, utan mer på att han helt enkelt inte orkade nånting och var värdelös på allt som har med sex att göra.

    Att jag oroade mig för det här, är för att jag hoppas på att jag hittat mitt livs kärlek, och det skulle ju vara synd om sexet inte funkade då. Hade nog oroat mig lika mycket om han haft en 25 cm balle också. Så, som du ser så skrev jag i slutet att jag ville ha lite tips råd och pepp också, för att få ett så bra sex som möjligt med en kuk av den lite mindre sorten OM det skulle behövas. (vem vet, han kanske är en gud i sängen)

    Tråden var inte menad från början att det skulle bli en hyllning för alla grova ballar.
  • Completorium
    Anonym skrev 2010-06-18 22:29:58 följande:
    Du har nog rätt. Min tanke var inte att få män med liten kuk att få dåligt självförtroende. Från början var tanken att jag ville höra att de tjejer som hade killar med små kukar skulle säga att det inte var några som helst problem, och att de var underbara i sängen. Jag har bara varit med en kille som hade en väldigt smal kuk innan, och det var det sämsta sexet jag någonsin haft. DOCK så tror jag inte att det berodde på hans kukstorlek, utan mer på att han helt enkelt inte orkade nånting och var värdelös på allt som har med sex att göra.

    Att jag oroade mig för det här, är för att jag hoppas på att jag hittat mitt livs kärlek, och det skulle ju vara synd om sexet inte funkade då. Hade nog oroat mig lika mycket om han haft en 25 cm balle också. Så, som du ser så skrev jag i slutet att jag ville ha lite tips råd och pepp också, för att få ett så bra sex som möjligt med en kuk av den lite mindre sorten OM det skulle behövas. (vem vet, han kanske är en gud i sängen)

    Tråden var inte menad från början att det skulle bli en hyllning för alla grova ballar.
    Nej, jag vet, och det var inte meningen att peka ut just dig, för det är ju så många som skrivit i den här tråden och verkligen hyllat stora saker.

    Och det ska i ärlighetens namn sägas att just den här tråden är lite mer balanserad än de flesta tidigare varit, trots att den spårat ur på slutet.
  • Completorium
    Anonym (smal?) skrev 2010-06-18 22:29:36 följande:
    Fast jag måste säga att jag har ALDRIG träffat på nån som haft längre än 15-17 cm. Har aldrig varit med nån som varit enormt stor. De flesta jag varit med ha haft en längd runt 15 cm.
    Så jag förstår inte vart alla dessa enorma kukar gömmer sig
    Men du har inte träffat på så många som har haft 9-14 cm?
  • Anonym (smal?)
    Completorium skrev 2010-06-18 22:39:07 följande:
    Men du har inte träffat på så många som har haft 9-14 cm?
    Jag har ju inte mätt alla. Men jag har mätt 3 av dem,och därför kunnat göra en ungefärlig bedömning om vart resterande har befunnit sig längmässigt
    Har nog inte varit med någon som har 9 cm lång, kortaste har nog varit 11-12 cm. Sen har resten legat runt ca 13-17 om jag får gissa.
  • Anonym

    Det verkar som att de flesta mest bryr sig om längden på kuken, jag bryr mig mer om omkretsen. Det känns som att det är tjockleken som är det avgörande om hur mycket man känner. Jag tror även att jag kanske föredrar lite grövre kukar eftersom jag själv lätt blir plaskvåt när jag är kåt, och då kanske varken jag eller killen känner så mycket om han är liten. Dessvärre är ju det lika mycket mitt fel då som hans.

  • Anonym (smal?)
    Anonym skrev 2010-06-18 22:44:14 följande:

    Det verkar som att de flesta mest bryr sig om längden på kuken, jag bryr mig mer om omkretsen. Det känns som att det är tjockleken som är det avgörande om hur mycket man känner. Jag tror även att jag kanske föredrar lite grövre kukar eftersom jag själv lätt blir plaskvåt när jag är kåt, och då kanske varken jag eller killen känner så mycket om han är liten. Dessvärre är ju det lika mycket mitt fel då som hans.


    Det enda positiva jag kan tänka mig med en lång kuk, är att det blir lättare med sex liggande bakifrån (skeda). Men längden skulle å andra sidan förstöra massor av andra ställningar, där kuken kommer för långt in och gör ont, så jag kan leva utan den ställningen

    Ja, jag tycker också att omkretsen är viktigare. Jag tycker att min nuvarande är ganska perfekt både i längd och tjocklek (14 omkrets, 15 lång), men å andra sidan så anpassar sig slidan efter ett tag till en mindre/större kuk.
    Kan inte ens tänka mig att det kan vara skönt med en jättegrov i längden?! Har en riktigt grov dildo, och man känner sig ju utsliten efter ett tag
  • Anonym
    Anonym (smal?) skrev 2010-06-18 22:48:36 följande:
    Det enda positiva jag kan tänka mig med en lång kuk, är att det blir lättare med sex liggande bakifrån (skeda). Men längden skulle å andra sidan förstöra massor av andra ställningar, där kuken kommer för långt in och gör ont, så jag kan leva utan den ställningen

    Ja, jag tycker också att omkretsen är viktigare. Jag tycker att min nuvarande är ganska perfekt både i längd och tjocklek (14 omkrets, 15 lång), men å andra sidan så anpassar sig slidan efter ett tag till en mindre/större kuk.
    Kan inte ens tänka mig att det kan vara skönt med en jättegrov i längden?! Har en riktigt grov dildo, och man känner sig ju utsliten efter ett tag
    Haha, jag hade en pojkvän förut som hade en väldigt tjock kuk, dock inte överdrivet lång, utan kanske runt 16 cm lång. Men han hade den tjockaste jag sett iaf. Jag var alltid lite öm mellan benen efter att vi knullat. haha. Det är ju inte heller så roligt. Dock så har min senaste pojkvän varit helt perfekt, och det är svårt att släppa tanken på hans perfekta kuk. Den var ungefär som din pojkväns. med nån cm diff.
  • noraa

    Jag har ingen aning om omkrets eller längd eller radie eller vikt i gram eller diameter eller avstånd från mittpunkten eller några som helst parametrar på någon älskares penis. När har det betydelse? Det kanske bara är jag, men mina föreställningar om mina slidmått är tämligen vaga (avstånd från cervix till slidöppning, medelvärde från slidvägg til slidvägg..) och för att få de perfekta passmåtten måste man väl ha kännedom även om dessa?

    Men hörrni, när mäter ni det här? När känner man att det är läge att ta fram tumstock/linjal/måttband (papper, blyertspenna och miniräknare) och mäta sin partners kroppsdelar? Och finns det andra kroppsdelar som också kan vara intressanta att göra beräkningar på? Tidigare var det populärt att mäta skallar men det kanske känns omodernt?

    Nä, en älskares kvaliteter korrelerar icke med kukstorlek. Det är klart att om man vill bli 'ordentligt uppfylld' och att det gärna 'ska göra lite ont' då kanske det är relevant men der är ju inte en älskare vi pratar om då, utan mer en kille med stor kuk, anything goes så länge det är stort och brett.

    Snälla män som läser här, visst förstår ni att alla kvinnor inte letar efter/njuter av samma saker?

    När det gäller mig önskar jag mig hellre lite mindre än lite större. Jag kan inte ta emot en stor, det är smärtsamt och hämmande eftersom antalet positioner begränsas kraftigt. Men det är ju bara jag.

Svar på tråden Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?