• Nicky

    String bikini på stranden

    Nu är sommaren här. Någon som törs eller föredrar att använda string bikini? Man ser det sällan här i Sverige, men ibland har man väl sett det. Något som du använt eller skulle kunna tänka dej?

  • Svar på tråden String bikini på stranden
  • 010306

    Ser aldrig nån som har det numera, tror inte jag sett det sen 90 talet. Tycker inte det är snyggt som bikini & ytterst få som klär i string öht
    Men smaken e ju som baken ;)

  • Lillsnufflan

    Aldrig i livet! Jag använder ofta stringtrosor för att slippa oroa mig för missprydande ränder men tycker egentligen att det är fult som stryk. Jag tycker det är fult även på den mest vältränade bakdel.

  • LyckligaJag83

    Tror att alla skulle skratta ihjäl sig om jag kom till stranden i string bikiniFlört


    Olivia 2009-10-23 Bebis 2011-01-??
  • rosyposy

    Oj nej, det finns inget mer smaklöst. Har aldrig sett det på någon strand i något land förutom Brasilien under de senaste 10 åren.
    Det är ju så tacky så det skriker om det, oavsett rumpform.

  • La Lola

    Törs?
    Ja? Varför skulle jag inte våga det? Obestämd

    Om jag skulle sätta på mig det?
    Näää-äää! Fy fan så apfult! På alla. Kräks


    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Clobberella

    Törs? Nej jag tycker det känns lite smaklöst. Badar hellre naken i så fall.

  • Superbia

    Men fan vad fult! Det bara skriker 80-tal om det tycker jag. Det är inte snyggt med string annars heller, men då gömmer man det åtminstone under kläderna.


    Morten & Vidar 091029
  • Nyfiken gul

    string är sååååå ute så skulle jag se en sån bikini på stranden skulle jag (tyvärr) börja asflabba.

    att ha stringtrosor är något helt annat än att visa sig offentligt i en bikini.

    och nej - det är INTE snyggt!


    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
Svar på tråden String bikini på stranden