• ANOF
    Äldre 28 Jun 20:56
    158499 visningar
    411 svar
    +1
    411
    158499

    Jag har fått en manlig granne.

    Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.

  • Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.
  • Äldre 28 Jun 21:00
    #1

    Och din granne är manlig? Min granne också. Ridå.


  • ANOF
    Äldre 28 Jun 21:07
    #2
    TjockKatt skrev 2010-06-28 21:00:44 följande:
    Och din granne är manlig? Min granne också. Ridå.
    Jaha. Vadå ridå?
  • Äldre 28 Jun 21:10
    #3

    Min granne är en gammal tant som har ena foten i graven...tänk om det kunde flytta in en snygg manlig granne att vila ögonen på istället för hennes skrynkliga nuna.


    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • FH Mamma
    Äldre 28 Jun 21:14
    #4

    Mina kvinnligare grannar brukar vara trevligare än de manliga.

    I min trapp bor det 2 äldre par varav 1 nästan aldrig är hemma längst ner.
    De som oftast är hemma de hälsar alltid och ibland får sonen något av dom som tex ballonger J
    ag har mest kontakt med gubben och han är ungefär som en morfar. Inte flirtig inte påträngande.

    På min våning bor jag, sonen och en tjej kanske med sin nya kille. Hon är nog runt 20-25 år iaf.

    Våningen över är mest fundersamt.
    Jag kan inte flirta med någon kille som går förbi eftersom jag inte vet vem som bor där eller är ihop med någon som bor där.

    En trevlig kvinna med hund finns det iaf, hon är runt 35 år och har kanske en kille.

    Sen bor det nog studenter i den andra som vanligt för där springer olika människor nästan jämt =)

  • ANOF
    Äldre 28 Jun 21:16
    #5
    FH Mamma skrev 2010-06-28 21:14:08 följande:
    Mina kvinnligare grannar brukar vara trevligare än de manliga.

    I min trapp bor det 2 äldre par varav 1 nästan aldrig är hemma längst ner.
    De som oftast är hemma de hälsar alltid och ibland får sonen något av dom som tex ballonger J
    ag har mest kontakt med gubben och han är ungefär som en morfar. Inte flirtig inte påträngande.

    På min våning bor jag, sonen och en tjej kanske med sin nya kille. Hon är nog runt 20-25 år iaf.

    Våningen över är mest fundersamt.
    Jag kan inte flirta med någon kille som går förbi eftersom jag inte vet vem som bor där eller är ihop med någon som bor där.

    En trevlig kvinna med hund finns det iaf, hon är runt 35 år och har kanske en kille.

    Sen bor det nog studenter i den andra som vanligt för där springer olika människor nästan jämt =)
    Den här tråden ska inte handla om vilka grannar folk har, det blir en helt orimlig tråd. Tråden ska handla om hur era manliga grannar beteer sig>!
  • Sugarm­ama10
    Äldre 28 Jun 21:16
    #6

    min granne är också manlig, och snygg

  • Äldre 28 Jun 21:16
    #7

    Hur är din manliga granne då?

  • Äldre 28 Jun 21:17
    #8

    men perfekt!! jag vill ha en ny kategori
    www.familjeliv.se/Forum-5-91/m53093331.html


    det är tammefan roligt nästan jämt
  • ANOF
    Äldre 28 Jun 21:17
    #9
    Sugarmama10 skrev 2010-06-28 21:16:18 följande:
    min granne är också manlig, och snygg
    Du ska du skriva hur han beteer sig och hur du tolkar det!
  • Schnau­ser
    Äldre 28 Jun 21:18
    #10

    De flesta av mina grannar är trevliga och beter sig inte konstigt. Min närmsta granne är en pensionerad präst på 90+, som aldrig går ut. Skulle hellre se en trevlig, flirtig singelman i min ålder, som granne.


    Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.