• kabaci­gg
    Äldre 29 Jun 21:28
    12500 visningar
    22 svar
    22
    12500

    Flyttstädning i Stockholm

    Jag ska flytta och vill inte som gravid hålla på med starka rengöringsprodukter och grejer vid flyttstädningen. Sen orkar jag inte riktigt heller... Så jag tänkte anlita en städfirma som får fixa flyttstädningen. Nån som har bra tips på en sån i Stockholm? Och en annan grej, om han som köpt min lägenhet inte är nöjd med städningen sen, kan jag då hänvisa till städfirman eller måste jag ta itu med det själv?

  • Svar på tråden Flyttstädning i Stockholm
  • Äldre 29 Jun 21:30
    #1
    kabacigg skrev 2010-06-29 21:28:14 följande:
    Jag ska flytta och vill inte som gravid hålla på med starka rengöringsprodukter och grejer vid flyttstädningen. Sen orkar jag inte riktigt heller... Så jag tänkte anlita en städfirma som får fixa flyttstädningen. Nån som har bra tips på en sån i Stockholm? Och en annan grej, om han som köpt min lägenhet inte är nöjd med städningen sen, kan jag då hänvisa till städfirman eller måste jag ta itu med det själv?
    Kan tyvär inte ge dig något tips på någon firma men kräv städgaranti
    ex så får dom inte betalt föräns köparen godkänt städningen.
    det är du som är ytterst ansvarig emot köparen om det inte är korrekt städat.
  • kabaci­gg
    Äldre 2 Jul 20:43
    #2

    Tack för tipset. Nån som vet en bra städfirma?

  • sarare­imar
    Äldre 5 Jul 16:48
    #3

    www.mkvab.com
    De är riktigt proffsiga, och jag vet att de har en nöjd kund-garanti!
    Jag har haft kontakt med en Sara från det företaget, en av arbetsledarna: sara@mkvab.com
    Prova där :)

  • mapo51
    Äldre 5 Jul 19:11
    #4

    Vi använder oss av Hemfrid, både för regelbunden städning och när vi gjorde flyttstädning senast.

  • ABacke­n
    Äldre 6 Jan 01:26
    #5

    Jag hittade en hemsida som verkar bra om ni ska hitta en städfirma som har flyttstädning som tjänst.
    Hemsidan hittar ni här

  • Äldre 6 Jan 01:31
    #6

    Hemfrid är bra. De har jag anlitat, snabba, duktiga och har städgaranti. Inte spec dyra heller anser jag.


    Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • Äldre 15 Apr 00:09
    #7

    Du kan kolla med www.xn--flyttstädningistockholm-64b.nu jag har anlitat de för en Flyttstädning och var imponerad hur rent det blev.

  • Äldre 15 Apr 16:06
    #8
    Julmust82 skrev 2012-04-15 00:09:05 följande:
    Du kan kolla med http://www.xn--flyttstädningistockholm-64b.nu jag har anlitat de för en Flyttstädning och var imponerad hur rent det blev.

  • Äldre 14 Feb 17:20
    #9

    Vi är nöjda med Flyttfabriken om flytt & flyttstädning . Lycka till!

  • Äldre 20 Aug 12:37
    #10
    Vi är ett städföretag som har lång erfarenhet från städbranschen och erbjuder våra kunder olika former av städtjänster. http://tsoneva-grundstad.se/
  • Äldre 24 Sep 13:06
    #11

    Jag rekommenderar Stockholms Flyttstädning när du vill ha flera offerter från olika firmor som sysslar med flyttstädning. Låt städarna kontakta dig och välj sedan den offert som passar dig bäst. Går snabbare än att ringa!


    Du når formuläret direkt här stockholmsflyttstadning.se/ny/
  • Äldre 19 Jan 15:19
    #12
    Flyytstädning

    Lovade att skriva ett gott omdöme om min fru blev nöjd med städningen. Anlitade Svealand flytt och städ till flyttstädning igår. Punktligt firma och trevliga tjejer. Lägenheten har inte varit så rent. Stort tack från familjen. Vi ses igen.  www.flyttamedoss.nu


    Flyttstädning Stockholm
  • Äldre 8 Apr 02:44
    #13

    Hej! Jag kan varmt rekommendera http://www.flyttsupporten.se kanonjobb och riktigt bra bemötande när det behövs flyttstädning i Stockholm.

  • Äldre 17 Apr 23:05
    #14

    Vill bara rekommendera våran smidiga onlinebokning du hittar på http://www.billigflyttstädningstockholm.com/boka-flyttstadning-stockholm

    Självklart har vi hela 14 dagar städgaranti!

  • Äldre 9 Feb 04:45
    #15

    Jag skulle rekommendera http://flyttstädning08.se för flyttstädning i Stockholm. De har städgaranti samt ansöker om RUT avdraget åt dig. Tobbe i kundtjänst var supertrevlig och fixade så att vi fick en städtid samma dag då vi akut var tvungna att städa vår lägenhet innan en visning.

  • Äldre 1 Feb 11:18
    #16
    Rekommenderar varmt! Mycket bra och noggrann städning till ett väldigt bra pris.
    info@lolitastad.se or lolitastad.se 

  • Äldre 1 Feb 11:23
    #17

    Jag rekommenderar <a href="cleanhome.se">Flyttstädning Nacka</a> när du vill ha flera offerter från olika firmor som sysslar med flyttstädning. Låt städarna kontakta dig och välj sedan den offert som passar dig bäst. Går snabbare än att ringa! 0727032427
    info@cleanhome.se

  • Äldre 10 Jan 12:51
    #18
    Jag har hyrt en särskild hall för att organisera min födelsedag i, men jag behövde städa den. Jag kunde aldrig ta hand om det efter en fest, så innan jag bestämde mig att anlita en städfirma för att ta hand om den. Det var den bästa idén. Jag kunde sova i den, medan hallen städas upp, de använde till och med deras egna rengöringsmateriel. Företagets namn är Ania's Städ och jag kan starkt rekommendera dem.
  • Äldre 5 Jul 07:01
    #20

    Vi använde mäklarens rekommenderade städfirma.

    De tog hand om allt kring det tex om de nya ägans inte var nöjda etc.

    Fråga mäklaren

  • Äldre 11 Jan 04:39
    #22

    Har hört mycket gott om FlyttstädningsAkuten. Ser man till deras omdömen så har de väldigt nöjda kunder. De städar typ i hela Sverige. Om du behöver städhjälp i Stockholm, kolla in xn--flyttstdning08-cib.se/

Svar på tråden Flyttstädning i Stockholm