• BaraCarolina

    Ja då är jag väl en jävla preggo häxa, det är ok för min del iaf

    Jag vet inte hur ni andra känner men just nu känns det inte så jävla lustigt. Jag vet inte riktig hur ni har haft det under tiden ni har varit gravid eller är mitt uppe i den.

    Men jag har iaf kännt att jag inte pallar me fulla människor/vänner. Där av har jag valt att inte gå ut och ja det är mitt val. Men jag går gärna ut och äter middag med vänner/par. Vi va ute med ett par som ej har barn el är gravida och de va smålulliga i slutet av kvällen  *suck*

    Min man har varit på en hel de herrmiddagar och en veckend med golf med samma grabbar. Det har varit personalfest och nu är det en jävla golf tävling och middag med utgång.
    Dess förinan va vi bjudna på en stor midsommar fest och då uttrycker sig knasten, det är ju sista midsommaren innan barnet är kommet. Jaha jag är gravid och barnet ligger i min kropp. Jag vill inte dit. Det hela slutade med att vi va hos ett kompis par och deras son.

    Jag har inte lust att sitta bland rök och fulla människor nu när jag är gravid. Och jag fattar att mina kompisar inte vill sitta hemma i denna fina värme. Det vill inte jag heller egentligen inte.

    Sen är jag säkert mer uttråkad för jag går hemma, jag va färidig pluggad och gravid. Vem vill anställa någon som är i månad 3 och kan jobba typ 5 månader och sen gå på mammaledighet????? Jag förstår det, det gör jag verkligen

    Så får man höra från honom, jag kan inte hjälpa att jag inte är gravid. NÄHÄ jag trode vi vänta barn ihop...... det är vad jag trode.
    Han ringde hem och jag kände mig sjukt ensam och blev ledsen....Jag fattar att han vill ut och spela tävlingen och gå på middagen och prisutdelningen men måste han gå ut sen och stanna ute till kl 4?????

    Så om detta gör mig till en jävla preggo häxa är det helt ok för min del. Antar att det blev lite rörigt.
    Hoppas ni andra har en fin lödragkväll i värme och solen

  • Svar på tråden Ja då är jag väl en jävla preggo häxa, det är ok för min del iaf
  • cherrypie

    nu under sommaren så kunde du faktiskt fått ett sommarjobb bara. Jobbat i 3 månader och sedan varit hemma. Du kan jobba som vikarie, behöver inte söka fast anställning...elelr heltidsanställning.

    Du kan ju inte förvänta dig att dina vänner ska vara nyktra för att du är gravid...Hitta på grejer under dagen istället då och accetera att sitta hemma på kvällarna:D

  • BaraCarolina

    Kan inte se att jag skivet någonstans att jag föväntar mig att mina vänner ska va nyktra. Skrev till och med att jag föstår dem att de vill ut. Men du missa nog det.
    Visst kunde jag söka sommar jobb, men jag måde mycket dåligt den första tiden, plus jag tänkte inte på det.

Svar på tråden Ja då är jag väl en jävla preggo häxa, det är ok för min del iaf