• Malina Push

    Någon som har erfarenhet av tatueringsborttagning?

    Vill ta bort ett par stycken. Någon som har gjort detta och kan berätta lite allmänt om saken?

    Framför allt pris, resultat och tillvägagångssätt.


    Jag är den jag väljer att vara
  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av tatueringsborttagning?
  • Rakad Apa

    Finns kliniker du kan e-maila till för att få reda på priser, tror dock att det kan vara ganska dyrt. De använder laser för att bleka tatueringen och viss ärrbildning kan uppstå men tydligen ska chansen för det vara ganska liten.

    Lite mer info om detta: www.kirurg.com/Tatuering/tatuering.html

  • Rakad Apa
    Rakad Apa skrev 2010-07-09 15:04:22 följande:
    Finns kliniker du kan e-maila till för att få reda på priser, tror dock att det kan vara ganska dyrt. De använder laser för att bleka tatueringen och viss ärrbildning kan uppstå men tydligen ska chansen för det vara ganska liten.

    Lite mer info om detta: www.kirurg.com/Tatuering/tatuering.html
    Angående resultat så försvinner de flesta tatueringarna helt, andra tatueringar kan däremot efterlämna antingen en svag skugga eller rester efter pigmentet.
  • Malina Push

    Ja googla kan jag naturligtvis göra själv ;) Ville ha svar från folk med egen erfarenhet dock, men jag tackar för länkarna.


    Jag är den jag väljer att vara
  • izza1983

    Hej! Har du tagit bort dina tatueringar än? Jag har funderingar på att ta bort en av mina. Det är min ex-pojkväns namn jag har på handleden. Ångrar det jättemycket nu när vi inte är tillsammans längre…


    Jag har kollat upp lite på nätet och hittade en bra sida som förklarar allt om att ta bort tatueringar. Här är länken om någon undrar: > www.plastikoperationer.net/tatueringsborttagning-laser-tattuering


    Har inte bestämt vilken lasermetod än. Någon här som gjort laserbehandling? Tacksam för svar

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av tatueringsborttagning?