• Äldre 18 Jul 19:28
    7174 visningar
    5 svar
    5
    7174

    Tvätta klädsel till Brio race

    Hej undrar om någon vet om det går att tvätta Brio Race klädselen? Hur mycket går att ploca av och vilka grader ska den tvättas på?

  • Svar på tråden Tvätta klädsel till Brio race
  • Äldre 18 Jul 20:19
    #1

    Du kan ta av hela klädseln, är handtvätt. Använd varmt vatten och endast tvål el rengöringsmedel. Får ej innehålla blekmedel, alkohol, såpa el slipande rengöringsmedel. Då kan tyget blekas.

    (Man kan ta i maskin på fintvätt el 30 grader, har själv testat. Men handtvätt är ju alra bäsr för tyget. :) )

  • Äldre 19 Jul 10:56
    #2

    okey tusen tack då ska jag tvätta barnvagnen ikväll..=) Hoppas den blir ren och fin iaf..ganska mycket kladd från glass osv på tyget..

  • Äldre 20 Oct 11:43
    #3

    Gammal tråd, men frågan är den samma...

    Hur tvättar jag klädseln till min Brion Race? Jag ser inte hur jag ska få bort tyget från ramen vid "armstöden"... kardborrbanden är självklart öppnade men där under är tyget fastsatt i en metall skena med bultar ser det ut som Märkligt för det står ju ett tvättråd i klädseln så det borde ju gå att ta bort...

  • Äldre 20 Oct 13:46
    #4

    Ahhh ok
    Det var inte nitar, ena sidan av metallskenan var fastsatt med en tryckknapp Jag har fått av klädseln, skam den som ger sig!

  • Äldre 20 Oct 21:28
    #5

    Hade samma problem, löste det oxå. Kanon!ð???

Svar på tråden Tvätta klädsel till Brio race