• jajame­nsandu
    Äldre 20 Jul 13:51
    24776 visningar
    11 svar
    11
    24776

    Vad är en stor kuk?

    Hur stor är en stor kuk?
    Hur känns det att få en jättekuk i sig, tjejer?

  • Svar på tråden Vad är en stor kuk?
  • Anonym
    Äldre 20 Jul 13:59
    #1

    20 cm lång med omkrets 16 tycker jag är stor.

  • Äldre 20 Jul 14:02
    #2

    Hmmm , hade en kille som hade stor kuk och det var inte jätte skönt precis. Han var så stor så att jag inte kunde knipa alls, vilket jag tycker är skönt.

    Men storleken har verkligen betydelse.
    Min favorit kuk får nog bli den som är kort och bred i omkrets  heller än lång och smal för då känns det bara som om man blir spetsad.

  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 20 Jul 14:03
    #3
    Anonym skrev 2010-07-20 13:59:23 följande:
    20 cm lång med omkrets 16 tycker jag är stor.
    Men det är ju mindre än en ölburk! Förvånad
  • Anonym (how)
    Äldre 20 Jul 14:04
    #4

    Hur långt är ett snöre?

  • Äldre 20 Jul 14:05
    #5

    Storleken har betydelse, men inte sagt att störst är bäst.
    Det är hur killen hanterar det han har som avgör...

  • Äldre 20 Jul 15:21
    #6

    Jag tycker att en kuk börjar bli stor från ca 14 cm i omkrets. Längden tycker jag inte är så avgörande.

  • rednec­k girl
    Äldre 20 Jul 15:25
    #7

    en stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem tjoho;) fick bara en låt på hjärnan nu....
    alltså alla ser på stort på olika sätt tror jag.

  • Anonym (medel men grov)
    Äldre 16 Nov 09:22
    #8

    Jag är ungefär 17 cm i längd och ungefär 17 i omkrets..

    Och jag har fått höra både att jag är stor och "mjä, normal"... Så beror väl på vad man träffar för några och vilka "krav" som finns lixom! ;) 

  • Anonym (yeeha­a)
    Äldre 16 Nov 09:30
    #9

    Jag tycker när diametern går över 4-5 cm börjar det på att vara otäckt stor. skulle jag möte en kille med värsta bjässen skulle jag tacka nej till att föda barn igen och gå hem :-P

    min sambo (som jag skaffar barn nu med) har helt perfekt den e inte för stor (den fyller hela utan problem) och den e perfekt i omkrets (så det verkligen känns utan att göra ont).
    men den största skillnaden han har jämfört med andra killar är hårdheten på sin kuk
    den är verkligen stenhård och orubbar det är nåt verkligen att satsa på ;)

    dom flesta killar säger dom har en "hård" kuk. men det är verkligen skillnad på en kille som har sten hård kuk varje gång och en kille som har bara vanligt stånd, och vanlig tråkig hårdhet.

    Jag hyllar hårdkuken helt klart framför alla andra kukar  

  • TyskMa­mma
    Äldre 16 Nov 09:32
    #10
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-20 14:03:47 följande:
    Men det är ju mindre än en ölburk! Förvånad
    och hur många kvinnor tror du stoppar upp en ölburk i fittan? Tungan ute
    Vacker. Virrig. Vänsterhänt.
  • Anonym (medel men grov)
    Äldre 16 Nov 09:33
    #11
    Anonym (yeehaa) skrev 2010-11-16 09:30:54 följande:
    Jag tycker när diametern går över 4-5 cm börjar det på att vara otäckt stor. skulle jag möte en kille med värsta bjässen skulle jag tacka nej till att föda barn igen och gå hem :-P

    min sambo (som jag skaffar barn nu med) har helt perfekt den e inte för stor (den fyller hela utan problem) och den e perfekt i omkrets (så det verkligen känns utan att göra ont).
    men den största skillnaden han har jämfört med andra killar är hårdheten på sin kuk
    den är verkligen stenhård och orubbar det är nåt verkligen att satsa på ;)

    dom flesta killar säger dom har en "hård" kuk. men det är verkligen skillnad på en kille som har sten hård kuk varje gång och en kille som har bara vanligt stånd, och vanlig tråkig hårdhet.

    Jag hyllar hårdkuken helt klart framför alla andra kukar  
    Hehehe! Bra skrivet! :)
    Då platsar jag 95% av gångerna i samma kategori! Brukar vara väldigt hård, speciellt om jag inte fått något på en dag eller två! 
Svar på tråden Vad är en stor kuk?