• Anonym
    Äldre 21 Jul 23:15
    6502 visningar
    12 svar
    12
    6502

    Han slaknar när vi ska ha sex

    Jag och min pojkvän har ett ganska stort problem för oss. Han slaknar så fort vi ska till att ha sex. Den står och är hård under hela förspelet, men så fort han stoppar in den så tvärdör den.


    Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, det börjar bli lite frusterande att inte kunna ha sex. Vi har varit tillsammans i två månader, men har provat många gånger, och samma sak varje gång.


    Jag tror att det blir psykiskt för honom, för han skäms och känner sig skitdum varje gång, men jag säger att det inte gör något och att han ska försöka att inte tänka på det, för jag vet ju att han inte kan hjälpa det.


    Någon som har något råd med hur vi ska göra?

  • Svar på tråden Han slaknar när vi ska ha sex
  • Här och nu
    Äldre 21 Jul 23:17
    #1
    Anonym skrev 2010-07-21 23:15:05 följande:

    Jag och min pojkvän har ett ganska stort problem för oss. Han slaknar så fort vi ska till att ha sex. Den står och är hård under hela förspelet, men så fort han stoppar in den så tvärdör den.


    Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, det börjar bli lite frusterande att inte kunna ha sex. Vi har varit tillsammans i två månader, men har provat många gånger, och samma sak varje gång.


    Jag tror att det blir psykiskt för honom, för han skäms och känner sig skitdum varje gång, men jag säger att det inte gör något och att han ska försöka att inte tänka på det, för jag vet ju att han inte kan hjälpa det.


    Någon som har något råd med hur vi ska göra?


    Vi hade det ungefär likadant de första månaderna. Hoppas det är ett nybörjarproblem för er med. Släpp kraven o bara lek. Slaknar den även om du drar av honom med hand eller mun?
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 21 Jul 23:27
    #2

    Nej, då är det inga problem alls. Det är bara just när han ska stoppa in den.

    Hur länge hade ni så? Jag hoppas verkligen att det här går över snart, för bådas skull..

  • Här och nu
    Äldre 21 Jul 23:32
    #3
    Anonym skrev 2010-07-21 23:27:11 följande:
    Nej, då är det inga problem alls. Det är bara just när han ska stoppa in den.

    Hur länge hade ni så? Jag hoppas verkligen att det här går över snart, för bådas skull..
    2.5 mån ca. Låter precis som för oss. Hörde mig för här på FL o fick kontakt med en sjuksyrra, som sa att när en kille kan få stånd i en situtation, är det inget fysiskt fel. Vad jag minns tog vi ett par glas vin en kväll när vi var lediga dagen efter o jag tror det var då det lossnade. Kan ha motsatt effekt också, men försöka duger.
  • Anonym
    Äldre 23 Jul 21:07
    #4

    Det har hänt att min kk har slaknat när vi har knullat och jag har blivit för våt

  • Anonym (mi2)
    Äldre 23 Jul 22:24
    #5
    Anonym skrev 2010-07-23 21:07:40 följande:
    Det har hänt att min kk har slaknat när vi har knullat och jag har blivit för våt

    Känner igen det också... fast det var jag som slaknade och hon som var plaskblöt. Beror på prestationsångest (för min del iaf).


    Var dessutom så att jag tappade känseln så det gick aldrig för mig men det är övergående om man inte gör en stor sak av det hela.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 22:32
    #6

    I vårt fall så slaknar den nästan redan när vi ska stoppa in den, den har alltså knappt ens hunnit in. Kan tänka mig att det beror på prestationsångest här också.. men hur jobbar man på det?

  • Anonym (mi2)
    Äldre 23 Jul 22:42
    #7

    Kanske inte det svar du önskar men mot prestationsångest kämpar man inte, man tar det lugnt och accepterar situationen. Svär inte när det inte funkar utan fortsätter med händer och tunga t.ex. och det löser sig men det tar tid...

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 01:48
    #8

    Självklart så accepterar vi situationen, men min pojkvän tycker ju att detta är grymt jobbigt. Jag försöker peppa honom och säga att det inte gör något, och att det kommer ge sig, men det hjälper ju sådär mycket.
    Jag ser verkligen inte ner på honom på något sätt pga det här.

    Men självklart så tycker vi båda att det är tråkigt att det blir så här, varje gång.

  • Här och nu
    Äldre 24 Jul 09:52
    #9
    Anonym skrev 2010-07-24 01:48:07 följande:
    Självklart så accepterar vi situationen, men min pojkvän tycker ju att detta är grymt jobbigt. Jag försöker peppa honom och säga att det inte gör något, och att det kommer ge sig, men det hjälper ju sådär mycket.
    Jag ser verkligen inte ner på honom på något sätt pga det här.

    Men självklart så tycker vi båda att det är tråkigt att det blir så här, varje gång.
    Hade ni testat p-rulle?
  • Anonym
    Äldre 25 Jul 22:45
    #10

    har oxå varit me en kille som den slaknar på så fort man ska ha sex (sten hård först) vet en annan som har haft sex me denna killen oxå så va de mellan dom oxå.

Svar på tråden Han slaknar när vi ska ha sex