• Anonym
    Äldre 24 Jul 18:33
    17778 visningar
    7 svar
    7
    17778

    Truvebadet?

    Jag undrar om det finns några här som brukar hålla till på truves nakenbad i lidköping.
    Vi brukar åka dit ibland och tycker det är ett jättebra ställe.Sen finns de säkert dom som tycker de är jobbigt med alla som har sex i buskarna,men de stör inte mig så länge dom inte syns till.
    Vi ska dit nu i helgen och hade vart kul o lära känna flera.

  • Svar på tråden Truvebadet?
  • Äldre 24 Jul 18:46
    #1

    Jag brukar åka dit när vädret tillåter vilket inte blivit så mycket den senaste veckan tyvärr. Att folk smyger in i buskarna stör inte heller mig. Det är bara bra att de håller på med sånt avskilt så man inte tvingas se det.

    Nu har jag ingen erfarenhet av andra nakenbad men tycker Truve är bra både området i sig och folket som är där. Är kanske inte den mest sociala av personer när jag där men de flesta verkar trevliga och skötsamma tycker jag. Givetvis finns det vissa suspekta personer men de är väldigt lätträknade och syns inte till så ofta vad jag märkt.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 19:21
    #2

    Vi ska dit i morgon kväll om vädret tillåter,annars så vi dit på måndag också nån gång på eftermiddan.
    Det är skönt att slippa ha blöta badkläder på sig och så kan man vara mera naturlig där tycker jag.folk kollar inte på en på samma sätt som på en vanlig strand.

  • Äldre 25 Jul 02:03
    #3

    Truve är trevligt och fint... lite för mycket stirrande gubbar, tycker min fru.

  • Anonym
    Äldre 10 Dec 08:56
    #4

    Har råkat bada på truvebadet några gånger.
    har då aldrig sett en naken människa där
    och inga som har sex i buskarna heller
    Fjantisar! 

  • Äldre 10 Dec 09:01
    #5
    Anonym skrev 2010-12-10 08:56:31 följande:
    Har råkat bada på truvebadet några gånger.
    har då aldrig sett en naken människa där
    och inga som har sex i buskarna heller
    Fjantisar! 
    Om du aldrig sett en naken människa på Truve så har du antingen aldrig varit där då det är fint väder eller så har du faktiskt inte varit på nakenbadet. Det finns ett bad strax innan nakenbadet det brukar bada folk med kläderna på.
  • Äldre 24 Jul 16:53
    #6

    Truve har snart gjort sitt alla gamla snuskgubbar som antastar ensamma damer står helt öppet och runka sex helt öppet tror fan att barnfamiljen flyr vi som är riktiga naturister är snart utdöda det är bedrövligt vilket skit truve har blivit

  • Äldre 25 Jul 15:29
    #7
    Tomas Eskil skrev 2014-07-24 16:53:38 följande:

    Truve har snart gjort sitt alla gamla snuskgubbar som antastar ensamma damer står helt öppet och runka sex helt öppet tror fan att barnfamiljen flyr vi som är riktiga naturister är snart utdöda det är bedrövligt vilket skit truve har blivit


    Har vi ens varit på samma badplats? Nu håller jag varken till inne i vassen eller badplatsen på kvällstid men har aldrig sett någon runkade person eller antastande.

    Har iof inte varit där mycket över lag de senaste då det varit mycket arbete för min egen del. Har jag haft tur och kommit på rätt dagar eller eller vad är det frågan om?
Svar på tråden Truvebadet?