• Anonym (Matur­elover­)
    Äldre 24 Jul 21:54
    2862 visningar
    6 svar
    6
    2862

    Mer än jag som tänder på äldre kvinnor?

    Jag har märkt dom sista åren att jag tittar mer och mer på äldre damer, helst mellan 45 och 65 år.
    Min chef är 25 år äldre än mig (jag är 28 år) och ibland bor vi på hotell tillsammans i jobbet, älskar när hon duschar på kvällen och kommer ut med enbart handuk på sig, ibland får man en skymt av hennes vackra fylliga bröst och hårbevuxna sköte.

    Det enda jag vill då är att klä av henne och utforska hennes kropp med min mun för att till slut entra hennes kärleksgrotta.

    Jag älskar att kolla på mogna damer på stranden, dom får gärna vara lite överviktiga med stora fylliga bröst och dom måste ha en väldigt hårig buske.

    Finns det nån mer som jag eller nån äldre dam som känner sig träffad, skriv gärna.

  • Svar på tråden Mer än jag som tänder på äldre kvinnor?
  • Anonym (Matur­elover­) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 22:37
    #2
    Anonym (sextio-plus) skrev 2010-07-24 22:34:22 följande:
    Vt du, det är tyvärr något av det mest patetiska som finns när "småpojkar" under 30 (eller tom 20!!) ser sig som äldre damers sexuella frälsare .... så desperata är vi inte (de flesta av oss!) att vi inte kan skapa egna relationer i den branschen!
    Det var juh inte meningen att stöta dig, sorry om du är surig. Skaffa dig ett ligg istället, du behöver det, men din gubbe kanske inte får upp den ;)
  • Anonym (Matur­elover­) Trådstartaren
    Äldre 25 Jul 12:52
    #4

     

Svar på tråden Mer än jag som tänder på äldre kvinnor?