• agu
    Äldre 1 Aug 15:02
    122180 visningar
    27 svar
    27
    122180

    Någon som testat att tjäna pengar på betalda undersökningar?

    Såg på nätet att man kan tjäna lite extra pengar på att gå in o svara på undersökningar och få pengar för detta.
    Är det något "fuffels" med detta? Eller någon som testat att det verkligen fungerar o hur mycket har ni fått isåfall ca?

  • Svar på tråden Någon som testat att tjäna pengar på betalda undersökningar?
  • Kennet­h b
    Äldre 1 Aug 16:17
    #1
    -2

    Det är bara lurendrejeri.

  • Äldre 1 Aug 16:21
    #2

    Jag är medlem i några paneler och får ut nån hundralapp om året, typ. Inte mycket, mao.

  • Äldre 1 Aug 16:21
    #3

    Cint är inte lurendrejeri, jag är medlem och deltar i undersökningar per mejl då och då och får betalt beroende på om jag tillhör målgruppen eller inte. Får 99 kr utbetalt då och då, 3-4 gånger per år.
    Andra företag kan jag uttala mig om... 

  • Blackb­ird
    Äldre 1 Aug 16:23
    #4

    Ja, det går att bli medlem i t.ex. Cint och Panel.se. Inget fuffens med dem faktiskt. På Cint sätter de in 99 kr. på ditt konto när du har tjänat 100 kr. och på Panel.se får du, när du har tjänat tillräckligt med poäng, välja mellan Triss eller att ge bort poängen som omsätts till pengar till olika hjälporganisationer.


    Conscience is dead
  • Frode
    Äldre 23 Feb 09:29
    #5
    -1

    Så lenge du er klar over at du ikke blir rik av å svare på undersøkelser, er det mange panel å melde seg inn i. I Sverige er det mange typiske Cint-panel som betaler via Paypal og eksempler på slike panel er Triaba Panelen, Netdoktors läkarpanel, Innerstadspanelen, Room328panelen, OKQ8-Panelen m.fl

  • Äldre 25 Feb 23:03
    #6
    agu skrev 2010-08-01 15:02:17 följande:

    Såg på nätet att man kan tjäna lite extra pengar på att gå in o svara på undersökningar och få pengar för detta.
    Är det något "fuffels" med detta? Eller någon som testat att det verkligen fungerar o hur mycket har ni fått isåfall ca?


    som folk skrivit redan, du tjänar mer pengar på att samla tomburkar likt en uteliggare, mycket mer pengar.
  • Bygger­89
    Äldre 25 May 10:04
    #7

    Det är absolut inte något lurendrejeri men att göra betalda undersökningar på nätet. Men ska man kunna tjäna bra med pengar bör man hålla sig borta från de svensla företagen helt. De betalar så oerhört dåligt !

    Jag började med de svenska och då blev där 50-100 kr i månaden... Rent för dåligt plus att det tog lång tid.

    Jag har sedan augusti 2010 arbetat med att göra undersökningar varje dag och är medlem i 4 olika paid survey program. Har nu snart anmält mig till 1000 olika sidor som skickar ut undersökningar :)

  • Äldre 30 May 20:19
    #8

    Är med i yougov har cashat ut värdecheckar på McDonalds och även vunnit ett par cd i deras lotteri. Helt ok

  • Maddis­s
    Äldre 2 Jun 09:40
    #9
    Bygger89 skrev 2011-05-25 10:04:46 följande:
    Det är absolut inte något lurendrejeri men att göra betalda undersökningar på nätet. Men ska man kunna tjäna bra med pengar bör man hålla sig borta från de svensla företagen helt. De betalar så oerhört dåligt !

    Jag började med de svenska och då blev där 50-100 kr i månaden... Rent för dåligt plus att det tog lång tid.

    Jag har sedan augusti 2010 arbetat med att göra undersökningar varje dag och är medlem i 4 olika paid survey program. Har nu snart anmält mig till 1000 olika sidor som skickar ut undersökningar :)
    Förslag på några som är bra då?
  • Äldre 12 Oct 17:57
    #10

    Denna sida rekommenderar jag att besöka, skickar väldigt ofta ut undersökningar och är den sida där jag lyckats plocka in mest pengar på, www.joinhiving.com/sv_SE/UGDMLCX4M4

Svar på tråden Någon som testat att tjäna pengar på betalda undersökningar?