• Get Real

    Ang. blockering på Facebook.

    Jag undrar hur det blir om jag blockerar en person på Facebook.

    1. Kan hon/han se det?
    2. Hur kommer min sida se ut för den blockerade? Som om jag aldrig uppdaterar min sida eller?
    3. Kan man avblockera senare?

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Ang. blockering på Facebook.
  • Tingeling83

    Du kan själv blocka & blocka av den du vill!
    Den du blockar kan inte se något om dig eller vad du skriver ngnstans.

    hur sidan ser ut för den du blockar vet inte , ett foto kanske bara eller kan inte söka alls på dig! tror det är det sistnämda!


    Kärlek
  • Tingeling83

    När du blockerar en person kan han/hon inte längre vara vän med dig på Facebook och inte heller samverka med dig (utom i applikationer och spel som ni båda använder).


    Kärlek
  • Get Real
    Tingeling83 skrev 2010-08-04 14:48:07 följande:
    När du blockerar en person kan han/hon inte längre vara vän med dig på Facebook och inte heller samverka med dig (utom i applikationer och spel som ni båda använder).
    Tack  för svaren! Försvinner jag från vänlistan eller står jag kvar där?
  • Tingeling83
    Get Real skrev 2010-08-04 14:49:50 följande:
    Tack  för svaren! Försvinner jag från vänlistan eller står jag kvar där?
    är ni vänner ??  Ta bort han / hon som vän & sen blocker ... hade jag gjort
    Kärlek
  • Mandel

    En annan fråga rörande detta då.

    Jag är vän med en tjej och jag ser aldrig vad hon skriver. Jag måste gå till hennes profil för att läsa det och jag kommer åt alla hennes bilder osv.
    Är 100% säker på att hon inte blockat mig.  Det bara hände efter att hon haft strul med sitt facebookkonto tidigare i våras.
    Vad kan det bero på?


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • ingensignatur

    är de nån som vet hur de funkar tvärtom? Jag är blockad o kan överhuvudtaget inte söka efter personen, men vad kan hon se om mig?

  • Tingeling83
    ingensignatur skrev 2010-08-04 14:53:05 följande:
    är de nån som vet hur de funkar tvärtom? Jag är blockad o kan överhuvudtaget inte söka efter personen, men vad kan hon se om mig?
    hon kan se allt om dej eler hur dina inställningar är ...
    Kärlek
  • Get Real
    Tingeling83 skrev 2010-08-04 14:50:22 följande:
    är ni vänner ??  Ta bort han / hon som vän & sen blocker ... hade jag gjort
    Japp, vi är vänner (kanske inte nu då ) men jag kanske skulle vilja ha kvar "vännen" om allt skulle ordna sig. Eller så får jag helt enkelt kanske dölja allt fr denne, för det går va? Vad bra jag är på Facebook.
  • Tingeling83
    Get Real skrev 2010-08-04 14:55:14 följande:
    Japp, vi är vänner (kanske inte nu då ) men jag kanske skulle vilja ha kvar "vännen" om allt skulle ordna sig. Eller så får jag helt enkelt kanske dölja allt fr denne, för det går va? Vad bra jag är på Facebook.
    men blockar du henne finns du inte alls så att säga , så hon kan se de!
    Blir ni vänner igen kan du ta bort blockeringen ju .. & ansäka vänslapförfrågan igen
    Kärlek
  • Get Real
    Tingeling83 skrev 2010-08-04 14:57:46 följande:
    men blockar du henne finns du inte alls så att säga , så hon kan se de!
    Blir ni vänner igen kan du ta bort blockeringen ju .. & ansäka vänslapförfrågan igen
    Okej, då är jag med!
Svar på tråden Ang. blockering på Facebook.