• Äldre 4 Aug 18:07
    50085 visningar
    104 svar
    104
    50085

    tips på riktig gråtfilm!!

    Tänkte hyra en film online på headweb ikväll men eftersom jag inte har ngn koll på vad man ska se så vill jag ha lite tips innan jag betalar för en dålig film Gärna en riktig gråtfilm.. drama lr romantik.

  • Svar på tråden tips på riktig gråtfilm!!
  • airama­nna
    Äldre 6 Aug 20:24
    #61

    nu har jag inte läst tråden så med risk för upprepning.... Marley and me (förväntade oss en komedi men ack så fel vi hade... stora tårar, inte hela filmen men en bra bit...)

  • Äldre 7 Aug 22:34
    #62
    airamanna skrev 2010-08-06 20:24:21 följande:
    nu har jag inte läst tråden så med risk för upprepning.... Marley and me (förväntade oss en komedi men ack så fel vi hade... stora tårar, inte hela filmen men en bra bit...)
    Efter att först ha läst boken så kunde jag inte tycka om filmen. Så dom plåga den stackars vovven. Hålla på å bära den hit och dit när den är för gammal och sjuk å lider. vägra avliva den av rent själviska skäl. Nä. Jag vet inte om jag va på uselt humör när jag läste boken, men jag reta mig bara på hur de tänkte kring hunden..
  • Nyfike­n gul
    Äldre 7 Aug 23:16
    #63

    Borta med vinden


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • MamaLu­cy
    Äldre 8 Aug 18:23
    #64

    kärleksbrev, tror jag den heter. Kevin Costner är med..

  • Äldre 8 Aug 18:24
    #65

    the fouten... jag gråter ALDRIG hur jäkla sorgligt det än är men där bölade jag som en 3 åring

  • Angeli­caL85
    Äldre 8 Aug 18:25
    #66

    Mammut!! Grinade mig igenom hela filmen och såg den igen dagen efter för att jag va tvungen att visa sambon. Grym!!

  • Marlen­e80
    Äldre 8 Aug 18:26
    #67

    My sisters keeper. har inte läst genom alla svar. Men grät 10 minuter in i filmen, hela filmen och två timmar efter.

  • Äldre 8 Aug 19:39
    #68

    gröna milen....

  • Loha88
    Äldre 8 Aug 19:39
    #69

    Raise your voice=)
    Gråter lika mkt varje gång=)

  • Äldre 8 Aug 19:41
    #70

    Broarna i Madison County..


     


    ♥ Julia & Alice & bebis i magen BF 13/9-10 ♥
Svar på tråden tips på riktig gråtfilm!!