• Äldre 10 Aug 20:20
    47759 visningar
    42 svar
    42
    47759

    Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear ?

    Hej hej!

    Är det någon som har testat "Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear"?
    Om det fungerar så måste den inhandlas! Men det känns lite TV-shop över det hela.

    Någon som kan ge ett utlåtande?

    Hemsidan utifall ngn vill se: http://www.scalabiopromise.se/

    Ha det bäst!

  • Svar på tråden Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear ?
  • Jelan
    Äldre 22 Sep 10:25
    #11

    Hej hopp!

    Jo, de funkar verkligen!
    Jag har haft mina i ca 35 dagar nu och de celluliter jag hade (ovansida knä och bak på lår och rumpa) är i stort sett väck!
    Älskar mina leggings och höga cykelbyxmodellen och de är verkligen jättesköna som "trisha" skriver. Jag har på mig mina ungefär 10 timmar om dagen och varierar dem på olika sätt. Har nu gått ner över en storlek och verkligen jättenöjd. Var skeptiskt när jag beställde dem då jag testat dyra cellulitkrämer och olika massagetekniker men det fungerade inte på mig iaf.

    Jag ska ha på mig mina i en månad till så jag får bästa möjliga resultat och sedan lär jag fortsätta använda dem, och då speciellt modellen med hög midja som ger så snygg slimmad figur.

    Som sagt, kan verkligen rekomendera dem!

    Lycka till!

  • Äldre 22 Nov 13:30
    #12

    Har funderat på att testa men varit skeptisk men detta verkar ju lovande att några har testat och är nöjda! Hur har ni valt strl?


    Äntligen! 1/11 08 föddes vår son!
  • Puff Mummy
    Äldre 22 Nov 20:04
    #13

    Jag har small, är väl normalt en 36:a, men den är lite för stor tycker jag. Klämmer inte alls åt som den borde. Tyvärr är det den minsta storleken. 

  • Äldre 24 Nov 11:05
    #14

    PuffMummy: jag har vanligen 38/40 på nederdelar så då kanske small passar mig bra. Tror faktiskt att jag ska testa även om jag tycker att det är mkt pengar........


    Ni andra som testat: får ni resultat?


    Äntligen! 1/11 08 föddes vår son!
  • Äldre 26 Nov 16:15
    #15

    Jag undrar hur grenhöjden är på dels den byxan med hög midja & på leggingsen. Har skickat en fråga till deras kundtjänst men inte fått ngt svar, nån av er som kan hjälpa mig????


    Äntligen! 1/11 08 föddes vår son!
  • 242
    Äldre 2 Dec 09:58
    #16

    puff...är helt klart nyfiken,men svårt att väla stl,är 38/40 upptill och 40/42 runt mage/höfterna och typ 38 runt låren.

    alltså är inte jätte bred runt midjan,bredare runt höfter och inte spec stor om låren.

    kommer M bli för stort eller alldelses lagom? å andra sidan är det ju öppetköp och man kan byta stl och få ny vara skickad inom 3 dagar så de kanske inte spelar så stor roll:D

    ville främst ha den för att forma mage/midja unde rlite tajtare kläder,(sladdrig grav mage)...celluliterna har jag inte så stora problem med än...men de kan ju kanske vara br ai förebyggande?


    Ja,jag har dyslexi..
  • Äldre 3 Dec 20:41
    #17

    242: inte helt lätt med strl tycker jag oxå! Jag har 36/38 på överkroppen & 38/40 och ibland tom 42 på byxor mm. Tänker ändå att det är bättre att beställa en mindre strl så att det smiter åt ordentligt om man ska få önskad effekt!


    Äntligen! 1/11 08 föddes vår son!
  • Äldre 5 Jan 08:40
    #18

    Nu har jag äntligen gjort slag i saken & köpt ett par höga cykelbyxor! Tog stl M först men de var alldeles för stora så jag bytte till stl S, gick väldigt snabbt och smidigt! De är sköna att ha på sig men jag tror att jag hade kunnat ha ännu en stl mindre, det står ju på frp att de finns i xs?! Tycker att de kanar ner litegrann men det är nog för att höfterna är lite bredare än midjan. Men jag ville ändå ha den höga modellen, gillar inte när det blir en kant mitt på magen, inte snyggt. Ska bli intressant att se om det funkar! Iaf så skönt att ha när det är kallt ute.


    Äntligen! 1/11 08 föddes vår son!
  • Äldre 24 Feb 12:53
    #19

    jag tgänkte jag skulle beställa hem nu:)

    hur går det för er märker ni nån skillnad??blir man inte nöjd får man ju pengarna tillbaka så värt o testa:)

  • Gravid­Lyckli­g
    Äldre 24 Feb 14:37
    #20

    Jag har dem på mig nu. Gillar dem mycket. De fungerar. Nice att gilla rumpan i trosor nuförtiden.

    Jag har oftast på mig dem mer än åtta timmar om dagen. Du ska ju ha dem i åtta månader och vara utan i fyra, då effekten dröjer sig kvar så det är helt klart ett toppen "vinter"plagg. Jag har inte leggingsvarianten men det kommer kanske bli den också sen. :D

    Rekommenderas!

Svar på tråden Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear ?