• ANOF
    Äldre 12 Aug 21:34
    267482 visningar
    642 svar
    642
    267482

    Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

    Jag har nu ingenstans i närheten där jag kan handla mat vilket är ett stort problem. Matbutiken har stängt av mig på helt ologiska grunder för att jag handlar för lite och dom vill försöka tjäna mer pengar på det här uppenbatr märkliga sättet.

  • Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
  • Äldre 12 Aug 21:36
    #1

    Jag har mycket svårt att tro att det är den egentliga anledningen.


  • Äldre 12 Aug 21:36
    #2

    Va? Det här får du förklara lite mer. Får du inte handla för att du handlar för lite? Hur gick själva avstängningen av? Låter ju helt sjukt.

  • SunnyB­unny
    Äldre 12 Aug 21:37
    #3

    Vadå kan man bli avstängd från en mataffär ha! Vad har ni för konstiga affärer?

  • Äldre 12 Aug 21:38
    #4

    WHAT?

  • Ankmor
    Äldre 12 Aug 21:38
    #5

    Kontakta konsumentombudsmannen i din kommun alt ARN kanske de kan hjälpa dig.

    Det låter konstigt att bli nekad att handla för att man handlar för lite.


    Tomt här just nu...
  • HonSom­Vet
    Äldre 12 Aug 21:39
    #6

    *fnissar*

  • Äldre 12 Aug 21:39
    #7

    Hur kan man handla för lite? Vad brukar du handla när du är där?

  • parvat­i
    Äldre 12 Aug 21:39
    #8

    Jag tror att det har blivit ett missförstånd antingen har du gjort något fel eller också kanske du inte får ha kvar ditt kundkort för att du handlar för lite.

  • fruis
    Äldre 12 Aug 21:39
    #9

    Handlar man för lite i förhållande till hur mycket tid man spenderar i affären kan man nog bli ombedd att inte komma tillbaka. Skrämmer man iväg andra kunder är det ännu lättare.

  • ANOF
    Äldre 12 Aug 21:39
    #10
    SunnyBunny skrev 2010-08-12 21:37:36 följande:
    Vadå kan man bli avstängd från en mataffär ha! Vad har ni för konstiga affärer?
    Ja, det undrar jag också! Jag är nyinflyttad sedan ett par veckor och har handlat där kanske varannan dag, och varken mycket eller lite. Nu senast så handla jag för lite och har därför blitt avstängd.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.