• Anonym
    Äldre 16 Aug 10:51
    19039 visningar
    23 svar
    23
    19039

    Det mest kinky du har gjort- vad är det!

    Det är ju en viss kontrast mellan lördags-slentrian-missionärssex och typ piskor-analsex-wetsex osv.

    Vad är det mest kinky du varit med om??

  • Svar på tråden Det mest kinky du har gjort- vad är det!
  • Anonym (överk­åt)
    Äldre 19 Aug 18:54
    #11
    Janice01 skrev 2010-08-17 12:08:20 följande:
    Hur gjorde ni då? Verkar svårt att komma till med blöja på...
    inga problem,man drar ner snibben bara så kommer  kuken  fram,och på henne drar man snibben åt sidan bara så kommer man lätt in i där man ska ;)
  • Anonym
    Äldre 19 Aug 18:57
    #12

    Shibari!  

  • blackp­uma
    Äldre 19 Aug 19:37
    #13
    Anonym skrev 2010-08-19 18:57:37 följande:
    Shibari!  
    Shibari är inte kinky,
    Det faller mer under konst Tungan ute
  • Anonym
    Äldre 19 Aug 20:08
    #14
    blackpuma skrev 2010-08-19 19:37:14 följande:
    Shibari är inte kinky,
    Det faller mer under konst Tungan ute
    Vad som uppfattas som kinky är väldigt subjektivt.
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 19 Aug 20:12
    #15
    blackpuma skrev 2010-08-19 19:37:14 följande:
    Shibari är inte kinky,
    Det faller mer under konst Tungan ute
    Word!

    Rosa luddiga handklovar är kinky. Har för mig att det fortfarande är straffbart också.. Flört
  • Äldre 19 Aug 21:08
    #16
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-19 20:12:15 följande:
    Word!

    Rosa luddiga handklovar är kinky. Har för mig att det fortfarande är straffbart också.. Flört
    Och smaklöst.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 19 Aug 23:43
    #17
    Bedhead skrev 2010-08-19 21:08:40 följande:
    Och smaklöst.
    Helt klart en parafili.

    Jag kan inte berätta om det mest kinky jag gjort för jag kan inte vara "anonym". Men det hände den här veckan och var hur coolt som helst. Thank god för FL. Skål
  • Kanina
    Äldre 20 Aug 01:45
    #18
    Anonym (överkåt) skrev 2010-08-19 18:54:53 följande:
    inga problem,man drar ner snibben bara så kommer  kuken  fram,och på henne drar man snibben åt sidan bara så kommer man lätt in i där man ska ;)
    Sjuuuuukt varmt.....???? blev till lite wettsex där...men blöja kanske absorberar bra?Foten i munnen
  • Janice­01
    Äldre 20 Aug 08:44
    #19

    Hmmm skumma saker ni går i gång på!

  • Anonym (överk­åt)
    Äldre 20 Aug 20:35
    #20
    Kanina skrev 2010-08-20 01:45:37 följande:
    Sjuuuuukt varmt.....???? blev till lite wettsex där...men blöja kanske absorberar bra?Foten i munnen
    nja lite varmt kan de blimen doch inge wet de e inget för mig. och inget ilägg i snibben utan bara själva plast-snibben
  • Äldre 6 Sep 05:20
    #21

    kinky är ju en fråga om definition..
    men jag hällde het stearin över hela hennes kropp, smiskade henne så att det blev rejäla märken och munknullade så att hon kräktes på mitt golv. Efter det ville hon ha mer så jag satte på henne i stjärten och förklarade noga att hon var en slampa och att örfilarna var välförtjänta.

    Inte det bästa dock, det bästa var ömsesidigt och intensivt.

  • Äldre 7 Sep 22:04
    #22

    Det mest kinky jag gjort, var när jag med min dåvarande fästmö stod i baren på Cafe Opera i stockholm. Det var knökfullt, folk stod som packade sillar och trängdes framför baren.

    Då tog hon fram min lem, började plocka med den, böjde sig sedan ned och sög av mig, fullt ut, mitt i trängseln.

    Det intresanta var att det var få som noterade vad som pågick och de som såg låtsades ignorera det hela.

    Ett minne för livet. detta var 20 år sedan, är nu 59 år och nyligen träffat en ny spännande partner 51 år. Vi får se vad det kan bli för nya upptåg.

    /Råger

  • Anonym (känsl­ig osv)
    Äldre 7 Sep 23:07
    #23

    Blivit kissad i munnen och på hela min kropp.
    Kissat på min sambo.
    Sniffat på en polares tjejs använda trosor.
    Knullat mig med en gurka i baken (måste ju veta vad man utsätter tjejerna för och ja, det var jäkligt najs).
    Knullat en älskrinna med mens så det blodade ner hela sängen (som fick slängas). Det såg fan ut som om jag mördat någon där.

Svar på tråden Det mest kinky du har gjort- vad är det!