Forum Konsument/Inhandla - Ekonomi & juridik
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • BioSoft Pharma - hur säga upp abonnemang?!

Mån 16 aug 2010 16:57 Läst 51227 gånger Totalt 103 svar
    Mån 16 aug 2010 16:57

Har fått hem 60 kapslar med äppelcider kapslar idag från ett norskt bolag som heter BioSoft Pharma ( biosoftpharma.com/ ). Jag ska betala in portoavgiften på 40 kronor snart och har redan mailat de om att säga upp mitt abonnemang.

Har googlat runt nu i efterhand (ja jag vet, dumma mig!) och sett har folk har problem med detta bolag och de är svåra att komma i kontakt med. De svarar inte i telefon eller mail så snabbt och ofta tydligen.

Finns det någon på FL som har erfarenheter kring just detta företag, och måste man börja "kriga" mot dem för att få sitt abonnemang uppsagt?

Jag har ju inte skrivit under något avtal med detta bolag, jag har endast beställt tabletterna och angett namn, adress och mailadress så jag skulle väl lika gärna kunna säga att någon tagit de på mitt namn utan mitt tillstånd och sedan bestrida fakturan ifall det blir nått krångel mot de, eller hur funkar sånt där? De vet ju egentligen inte att det verkligen är JAG som har beställt.

PS: Nu pratar jag inte om att lura företaget på pengar, absolut inte. Jag syftar bara på att om jag inte får kontakt med de eller om de inte svarar innan förfallodagen för fakturan så kan man väl göra så? Jag vill ju inte ha fler tabletter eller ett abonnemang hos de!

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Ons 19 feb 17:53 #91
    hej jag förlorade min betalning papper, och jag vet inte mitt medlemsnummer ---------
    och jag vill avbryta,
    hur jag kan göra det ?????????????????????????
    jag heter Arman Mkrtchyan
  • Tor 20 feb 07:41 #92

Jag vill härmed säga upp mitt medlemskap till helvetet, jag har inte accepterat medlemskap!

Medlemsnummer: 209357

fakt.nmr:354473

tack...

1
  • Ons 19 mar 15:11 #93

Hej jag har fot en faktura på 198 kronor det är fakturanr 356267 jag vill inte deras grejer och jag kan inte betalar deras faktura om ni snäll skickar inte egen tack. men om jag behöver jag beställa men jag tänker inte på tack

• Ons 19 mar 16:12 #94

varför skriver man sin uppsägnig i en tråd på FL??? korkade människor, ni ska vända er direkt till företaget. det ni har skrivit här räknas inte som en uppsägnig.

haha idioter!

• Ons 19 mar 16:25 #95

Hej!

Jag är en tjej på 28 år som älskar era hamburgare och varit er trogen ända sedan ni tog över Clock. Men på sista tiden tycker jag att Big Macen blivit mindre och att era tiokronorsburgare blivit ganska sunkiga, och nu har jag också fått höra att ert kött inte är svenskt??? Ska det verkligen vara såhär?

Med Vänliga Hälsningar

En som snart kommer börja äta på Max istället.

• Tor 20 mar 15:53 #96

Jag beställde ett FJÄRRED matbord från er men när jag fick hem paketet upptäckte jag att det var platt! Skicka tillbaka mina pengar tack.

• Ons 23 apr 17:27 #97

Tyvärr så måste jag avsluta mitt abbonomang pga ekonomi. MVH Roy Wallin

• Tor 21 aug 18:14 #98

hej jag vill säga upp min abonemang tack

• Lör 23 aug 19:29 #99

Hej,

Vad är det här för tabletter ni har skickat hos mig som jag har inte beställt. Tyvärr sp. Är jag inte intresserade av era produkten som ni skicka hos mig. Hur kan n få tillbaka eran tabletter för jag tänker tyvärr inte kunna betala er faktura jag fick från er.

Mitt medlemnr: 211474 Ibraheem muhwezi faktnr 359921

Tack för hand.

1
  • Lör 30 aug 11:00 #100
    Ibraheem skrev 2014-08-23 19:29:30 följande:

Hej,

Vad är det här för tabletter ni har skickat hos mig som jag har inte beställt. Tyvärr sp. Är jag inte intresserade av era produkten som ni skicka hos mig. Hur kan n få tillbaka eran tabletter för jag tänker tyvärr inte kunna betala er faktura jag fick från er.

Mitt medlemnr: 211474 Ibraheem muhwezi faktnr 359921

Tack för hand.

Hur svårt är det att förstå att detta inte är något ställe man kan säga upp sitt "abb" hos detta företag, detta är familjeliv...

Vill du säga upp ditt abb så kontakta företaget istället...

LÄS FÖR FAN!!!
  • Tor 16 okt 13:53 #101

hej jag vill säga upp min abonemang  på blåber ekstra sterk mvh selvije bushi

• Tor 16 okt 14:03 #102

hej mitt medlems nummer är 211149 jagvill säga upp  tack

• Tor 16 okt 14:05 #103

jag fick idag två pack med blåber extra stark jag vill lämna tillbaka hur ska jag skicka mdnr 211149 mvh selvije bushi