• MariaFB

    Min son lyssnar på musik som inte är bra för honom.

    Hallå!

    Det är så att jag är smått orolig över min sons musiksmak.
    Han lyssnar på Ebba Grön, hans favoritlåt är något i stil med "Beväpna oss", eller "Beväpna er", där en textrad går ungefär "Ja, jag, jag hatar hela borgligheten, ja, jag, jag hatar hela kungahuset!"

    Är min son på väg att bli en anarkist redan vid 7 års ålder?


    //Maria Fredriksson Bard
  • Svar på tråden Min son lyssnar på musik som inte är bra för honom.
  • Mad as snow

    Ja, det är garanterat så det är. Han har ju redan rakat av sig könshåret, så vem vet hur det här kommer att sluta?


    Ja, det är ett påhopp.
  • Liselottang

    Jag skulle bedöma att han håller på att bli anarkist, ja.

  • MariaFB
    Mad as snow skrev 2010-08-26 20:10:28 följande:
    Ja, det är garanterat så det är. Han har ju redan rakat av sig könshåret, så vem vet hur det här kommer att sluta?
    Mad as snow, förföljer du mig och försöker motbevisa sanningen i mina trådar?
    //Maria Fredriksson Bard
  • Jezamine
    MariaFB skrev 2010-08-26 20:13:21 följande:
    Mad as snow, förföljer du mig och försöker motbevisa sanningen i mina trådar?
    Forumet är öppet för alla.Fö finns värre saker än din sons musiksmak
    Avstängd tills vidare
  • Mad as snow
    MariaFB skrev 2010-08-26 20:13:21 följande:
    Mad as snow, förföljer du mig och försöker motbevisa sanningen i mina trådar?
    Jag förföljer dig på sätt och vis då dina trådar roar mig en del. Men jag förföljer dig inte på det sättet som är anledningen till att du äter medicin, så du behöver inte oroa dig för det. Jag lovar.
    Ja, det är ett påhopp.
  • Equal

    hehe är du allvarlig?

    Jag tror inte du behöver oroa dig ett smack, dessutom har din son bra musiksmak

  • NobodysFool

    Min son är 3 år och han är en inbiten hårdrockare .. och han tycker om punk med men jag är ej orolig över att han ska skaffa tuppkam m.m..
    Ett av mina löften till mina barn var att de skulle få uttrycka sig fritt när den tiden kommer.. sen så är det du som mor som har hand om ditt barns uppfostran inte musiken.
    Så jag tror ej att det är så stor chans att musiken har så stor influens på han.. men låt han hitta sin grej att uttrycka sig och hitta sin egna personlighet och intresse är ju något man ska få göra fritt..

Svar på tråden Min son lyssnar på musik som inte är bra för honom.