Inlägg från: Milkina cerka |Visa alla inlägg
  • Milkina cerka

    Värk i lederna...(känns som "växtvärk")vid väta och kyla

    Har det precis som du beskriver o. har testat pos. på RA-prover dock o. det verkar ju vara det som krävs för att bli tagen på allvar. Vilket ju är synd, man har ju lika ont oavsett.
    Säger som andra gjort tidigare, stå på dig, försök att skicka egenremiss till reumatologen, annars är det "bara" att kämpa på.


    Jer Bogu tako omilje svijet da je i sina svojega jedinorodnoga dao, da ni jedan koji vjeruje ne pogine, nego da ima zivot vjecni
  • Milkina cerka
    carita1974 skrev 2010-09-06 16:24:01 följande:

    Jag har hittat nått på apoteket som är recept fritt..ska äta det en månad samtigt som jag ska ringa till den doktor...skulle gjort det idag men hann inte =(

    Hoppas verkligen medicinen ska hjälpa...lite iaf


    Får man vara nyfiken o. fråga vad? Har ju själv ont nog att man prövar i stort sett vad som helst..
    Jer Bogu tako omilje svijet da je i sina svojega jedinorodnoga dao, da ni jedan koji vjeruje ne pogine, nego da ima zivot vjecni
  • Milkina cerka
    snillis skrev 2010-09-08 11:29:10 följande:
    Glukosamin är det säkert. Finns olika receptfria preparat.
    Hjälper ganska många (men inte alla) med atros.
    Värt att testa.
    Jag tyckte att det hjälpte. 
    Mmm, antagligen har du rätt, ska nog ta o. köpa hem o. pröva, kan ju knappast skada.
    Jer Bogu tako omilje svijet da je i sina svojega jedinorodnoga dao, da ni jedan koji vjeruje ne pogine, nego da ima zivot vjecni
  • Milkina cerka
    carita1974 skrev 2010-10-08 17:28:15 följande:
    Fått diagnos  nu...Fibromyalgi  ...Tänkte ni ville veta.Kram
    Tycker också synd om dig, vet ju hur det känns.
    Vill du så är du välkommen till vår Fibrotråd(ligger under Medlemsgrupper, vikt o. hälsa).
    Jer Bogu tako omilje svijet da je i sina svojega jedinorodnoga dao da ni jedan koji vjeruje ne pogine, nego da ima zivot vjecni
Svar på tråden Värk i lederna...(känns som "växtvärk")vid väta och kyla