Inlägg från: Lady Gogo |Visa alla inlägg
  • Lady Gogo

    5 minuter långt föredrag - hur många datorskrivna A4??

    Jag ska hålla ett 5 minuter långt "föredrag" om valfritt ämne och undrar ungefär hur många datorskrivna A4 det är? Visst kan man ta tid på sig själv - och visst beror det på hur fort man pratar. Men jag undrar iallafall, på ett ungefär, hur många sidor det kan röra sig om? Bara så jag har någon riktlinje.

  • Svar på tråden 5 minuter långt föredrag - hur många datorskrivna A4??
  • Lady Gogo

    Jag kommer att skriva ner exakt vad jag ska säga. Till att börja med. Mitt såkallade föredrag är över telefon (pluggar på distans) så det blir ju inte riktigt samma sak som att stå framför en klass *huvva*. Jag kommer säkerligen att korta ner det till stödord, men nu kommer jag att börja med att skriva ner allt, exakt, som jag vill få med i mitt föredrag.

  • Lady Gogo

    Jag kommer att skriva ner exakt vad jag ska säga. Till att börja med. Mitt såkallade föredrag är över telefon (pluggar på distans) så det blir ju inte riktigt samma sak som att stå framför en klass *huvva*. Jag kommer säkerligen att korta ner det till stödord, men nu kommer jag att börja med att skriva ner allt, exakt, som jag vill få med i mitt föredrag.

  • Lady Gogo

    Kan två st A4 vara lagom tro? Ett lär vara för lite. Tror jag.

Svar på tråden 5 minuter långt föredrag - hur många datorskrivna A4??