• Bellsam

    Kan inte kissa!

    Anonym skrev 2010-09-08 14:12:30 följande:
    Tror du får ta det med din VC först. Kan vara urinvägsinfektion fast då borde det ju göra massa ont också. 
    Det gör inte alltid ont. Har haft UVI flera gånger och det är inte alla gånger det gjort ont men dom gångerna det har gjort ont har det varit som att kissa rakblad. INTE skönt alls.
  • Bellsam
    Anonym skrev 2010-09-08 14:16:29 följande:
    Min vårdcentral tar inte emot besök så sent på dagen, man måste ringa kl 08.00 på morgonen då. Vet inte om det är farligt att avvakta så länge.
    Drick tranbärsjuice eller vatten med en massa citron i så brukar det bli lite bättre om det är UVI och du har problem med det. Men du ska ändå ringa för det där låter inte alls bra!
  • Bellsam

    Fast om du inte får ut något kiss alls trots att du dricker kanske du ska ringa sjukvårdsrådgivningen då det kan vara något annat. Med UVI brukar man få ut några droppar emellanåt i alla fall, men på dig låter det som om det är helt stopp eller? Låter inte alls bra.

  • Bellsam
    Anonym skrev 2010-09-08 14:23:37 följande:
    Ok det visste jag inte då jag alltid får jäääätte ont när jag har UVI. 
    Det är olika, men oftast har du ju ont, precis som du säger.
  • Bellsam
    Anonym skrev 2010-09-08 14:29:17 följande:
    Japp, det är tvärtstopp nu. Jag vågar inte ens försöka pressa på för det känns verkligen som att jag krystar ut hela livmodern på köpet
    Ursch vad jobbigt.. Men det är nog bra att du åker in och får det undersökt!
  • Bellsam
    Anonym skrev 2010-09-08 14:47:26 följande:
    Ok bara man får bedövning först. Annars kommer jag springa hem igen, det är en stor fobi för mig.
    Beskriv hur du känner det så får du säkert bra hjälp!
Svar på tråden Kan inte kissa!