• Tjohalia

    vad ska era barn ge sin pappa i farsdagspresent?

    Jag behöver massor av tips för jag tänkte lära min sambo hur man ska fira farsdag/morsdag eftersom han uppenbarligen inte vet det (jag fick en bambupinne (inte ens en riktig blomma ) en dag för sent på morsdag (efter diverse pikar), min FÖRSTA mordag dessutom, det sved...)...
    Jag hade tänkt köpa ett kort och en liten present (eller kanske göra något, typ handavtryck på lillan) men frågan är då VAD. Han ska få nåt gott att äta med, en bakelse eller så...
    Så nu undrar jag, hur ska ni fira hemma hos er??

  • Svar på tråden vad ska era barn ge sin pappa i farsdagspresent?
  • Kottan81

    Min tös (7 veckor gammal) och jag var och shoppade farsdagspresent idag. Han älskar choklad och ska få en fin låda med praliner... Mmmmm...

  • Micaela

    Jag beställde en t-shirt som det står "världens bästa pappa" på, men vet inte om den hinner komma tyvärr!

  • solen

    Min make får sovmorgon o frukust på sängen vid lunchtid! Sedan en god kaka o kaffe! det är vad han önskar sig så det får han

  • Kixie

    Har köpt en tröja som lillen kommer att ha på sig på söndag där det står jag älskar pappa.

  • KJG

    Ett örngott där det står världens bästa pappa på. O ett par kalsonger med röda o rosa hjärtan på!!!

Svar på tråden vad ska era barn ge sin pappa i farsdagspresent?