• FMGA
    Äldre 30 Mar 07:25
    16397 visningar
    28 svar
    28
    16397

    Migrationsverkets Chefs gamla hit: "Knulla i Bangkok"

    Gerd64 skrev 2011-03-30 03:20:53 följande:
    Märkligt , Ifall Björn söder eller William petzäll gjort något liknande så skulle det vara förstasidesstoff på samtliga kvällsblaskor. Det är visst roligare att häckla vissa människor, trött på denna rasism 

    men men , We shall overcome !
    Men Gerd,då.

    Ska vi verkligen behöva ta upp gängets sånger på fnlandsbåten (var det väl) igen. Efter vad jag minns sjung Petzäll nazistiska kampsånger, Åkesson drog "hyllningsvisan om mordet på Palme men vad Söder bidrog med har jag glömt.

    Vad var det nu grabbarna sa då de förstod att de blivit inspelade, "Det var bara ironi".

    Ungefär som med dig Gerd. 
  • FMGA
    Äldre 30 Mar 08:24
    #12
    FMGA skrev 2011-03-30 07:25:54 följande:
    Men Gerd,då.

    Ska vi verkligen behöva ta upp gängets sånger på fnlandsbåten (var det väl) igen. Efter vad jag minns sjung Petzäll nazistiska kampsånger, Åkesson drog "hyllningsvisan om mordet på Palme men vad Söder bidrog med har jag glömt.

    Vad var det nu grabbarna sa då de förstod att de blivit inspelade, "Det var bara ironi".

    Ungefär som med dig Gerd. 
    Fel av mig: Gänget festade loss med kampsång på väg till Tallinn 

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/rasistiska-sanger-pa-resa-med-sd-ledare_2699389.svd
  • FMGA
    Äldre 31 Mar 11:13
    #22
    Anghammarad skrev 2011-03-31 09:10:45 följande:
    Och sedan gick de väl iland och skrek jävla utlänningar åt estländarna.
    Mm, enligt en vanligtvis välunderättad källa blev de mycket upprörda över att utlänningarna inte pratade svenska med dem och skvätte därför öl på utlänningarna. Samma källa uppger att sverigedemokraterna anser att beteendet är en urgammal nordisk sedvänja med rötter från Island.
Svar på tråden Migrationsverkets Chefs gamla hit: "Knulla i Bangkok"