• Obsessed Feelings

    Sidor att handla billiga vinterkläder till barn?

    Jag behöver tips!

    Mina barn är 1,5 år och 4,5 år och båda två behöver nya ytterkläder i vinter. Det är ju så himla dyrt bara!

    Så nu undrar jag om ni vet nån sida där det finns billigare överdragsbyxor + jacka och overaller?

    Jag känner till P.O.P, Ellos, Haléns, Lindex, H&M o.s.v, så helst inga såna tips tack.


    ***I blame my psychopathic twin***
  • Svar på tråden Sidor att handla billiga vinterkläder till barn?
  • framsteg

    blocket är väl också ett alternativ om du vill handla secondhand?
    Eller åk på sk barnmarknader (bytesdagar)

  • Obsessed Feelings
    framsteg skrev 2010-09-22 02:19:36 följande:
    blocket är väl också ett alternativ om du vill handla secondhand?
    Eller åk på sk barnmarknader (bytesdagar)
    Tack för dina tips! Jag handlar inte så ofta begagnat. Tycker nog det är ganska viktigt att vinterkläder är i bra skick också, med tanke på att barn sliter så mycket på sina ytterkläder under en vinter så kanske inte begagnat är det bästa. Men tack ändå!
    ***I blame my psychopathic twin***
  • KK1974

    Köper en hel del begagnat men allt beror ju på föregående ägare...hur vilda de har varit. Tycker att man brukar kunna leva gott på andra som köper för mycket kläder som inte blir använda och sen säljs de.

    Annars har coop också bra barnkläder, och skor också. Friends heter väl märket. Själv köper jag mycket på ellos, det är så bra med de där kundomdömena där man kan läsa vad andra tyckt. Deras fleecefodrade gummioverall är helt suverän, dagispersonalen älskade den!

  • Obsessed Feelings
    KK1974 skrev 2010-09-22 11:28:28 följande:
    Köper en hel del begagnat men allt beror ju på föregående ägare...hur vilda de har varit. Tycker att man brukar kunna leva gott på andra som köper för mycket kläder som inte blir använda och sen säljs de.

    Annars har coop också bra barnkläder, och skor också. Friends heter väl märket. Själv köper jag mycket på ellos, det är så bra med de där kundomdömena där man kan läsa vad andra tyckt. Deras fleecefodrade gummioverall är helt suverän, dagispersonalen älskade den!
    Hur ser den overallen ut? Finns den kvar i sortimentet? Funkar den mitt i smällkalla vintern också?

    Mycket frågor nu...
    ***I blame my psychopathic twin***
  • juli81

    Hitta själv denna sida häromkvällen
     www.lager157.com/

    vet dock inget om kvaliteten på kläderna, men skulle själv ha velat beställa babyoverallen men tyvärr levererar de inte utomlands

Svar på tråden Sidor att handla billiga vinterkläder till barn?