• Anonym (Kaffedraken)

    Omskuren eller "naturlig" ?

    Föredrar omskuren! Mycket sexigare och fräschare!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Omskuren är bättre på alla sätt. Snyggare, mer uthålligt och fräschare.

  • Anonym (Kaffedraken)

    jag har aldrig sett en penis som är omskuren.

    Tycker penisar är fina när de är ljusa, raka, stora, breda, med förhud som når till ollonets början, inte längre.
    Alla andra penis varianter är fula enligt mig..

    Vet dock inte med omskurna, för jag tror aldrig jag sett en och om jag har det så har jag inte lagt märke till det.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Omskurna snoppar ser för jävla fula ut. Ollonet blir lite hårt och skrovligt också. Blä!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Omskurna är bäst!
    Snyggast och fräschast!
    Omskurna män är dessutom mycket mer uthålliga = Plus

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tycker att det är sexigt med omskurna och tycker att förhud är en obehaglig skinnbit. Runkandet överlämnar jag till de som kan det bäst, dvs männen. Hjälper till med handen när jag suger men thats it. Och det funkar utmärkt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har endats legat med en man som varit omskuren. Det kändes lite som att vara med i en porrfilmSkrattande

    Men jag föredrar med hud på. Men man väljer inte kuken, utan amnnen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Föredrar omskurna. Finare, fräshare och enligt min erfarenhet, mer uthålliga.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är "samma-lika" funktionsmässigt. Uthålligheten verkar inte direkt sitta där enl min erfarenhet. (i.e. haft både omskurna och "naturliga" killar som varit mycket uthålliga, samt både ock som varit mindre så). Sen är omskuret lite snyggare enl min åsikt.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Dreams Never Ends skrev 2011-04-24 19:34:44 följande:
    Ehm... tycker ni ärligt talat att en oomskuren penis ser bättre ut?

    sv.wikipedia.org/wiki/Manlig_omsk%C3%A4relse
    Ehm...ja. Jag tyckte bilden var ett tydligt exempel på hur skinnet bara hänger där.
    EnSvårOchJobbigGrej skrev 2011-04-24 20:12:39 följande:
    Men herregud var hittar ni alla omskurna?! Jag bor i en jävla håla det står klart nu.
    Jag har dejtat män som varit tvunga att omskära sig som vuxna pga trång förhud och även muslimska killar som fått det gjort som barn så det beror nog inte på att du bor i en håla . Du får nog fortsätta leta, det är ju inte stämplat i pannan på dem (tyvärr).

    Sen är det flera av de män som jag dejtat som berättar om omskärelsen med fasa och berättat hur ont det gjorde efteråt osv, så jag kan inte säga att jag tycker att det är ok att göra det på småpojkar. Det är däremot en riktig bonus att upptäcka att ligget är omskuren. Fast det klart, sen kan man ju bättre på oddsen något genom att enbart dejta en viss typ av män
  • Anonym (Kaffedraken)
    HäxanSurtant skrev 2011-04-24 20:35:43 följande:
    Finns det inga muslimska män där då???

    Jag bor också i en håla, liten liten håla... men här finns muslimska män, så mkt vet jag.
    Omskuren eller naturlig?

    Självklart ska den vara omskuren. Vissa kvinnor är ju av naturen utrustade med små, vackra blygdläppar som inte hänger ner som fula skinnveck mellan benen men dessvärre är de få. Som tur var finns ju då numera t.ex. ett urval somaliska kvinnor att tillgå vars föräldrar varit framsynta nog att befria henne från de där oestetiska och äckliga skinnvecken.

    Helt klart föredrar jag omskuret, mycket renligare så. Vilken man har inte gått ner på en kvinna och hittat äckliga vita klumpar mellan geggvecken, verkligen ohygieniskt. Och inte bara ohygieniskt dessutom riktigt osexigt, fram för släta fittor!

    En smula ironi men ibland blir man förvånad över vad man får läsa här...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Dreams Never Ends skrev 2011-04-24 23:30:38 följande:
    Öhm... det är VERKLIGEN inte samma sak......

    Dessutom har nog inte dom flesta kvinnor hängiga veck där nere....
    Verkligen inte? Inte ens om man "bara" karvar bort lite av de oestetiska skinnflikarna för att se till att fittan blir lika slät och estetiskt tilltalande som en omskuren kuk är?

    Lika sjukt oavsett vad. Om vuxna människor av någon anledning, oavsett om den är medicinsk, esteteiskt, vidskeplig eller whatever väljer att skära bort förhud eller blygdläppar så helt ok för mig. Nu är det ju dessvärre så att majoriteten av de män som är omskurna faktiskt inte har valt det själva. Det har deras föräldrar gjort baserat på att någon har sagt att en farbror som ser allt och sitter upp i himlen tycker det ska vara så. P.g.a. vidskepelse alltså och det är i mina ögon inte ok.
Svar på tråden Omskuren eller "naturlig" ?