• Anonym
    Äldre 25 Sep 13:00
    15860 visningar
    51 svar
    51
    15860

    Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!

    Använd mycke glidmedel och ta det försiktigt. Vi brukar ta det bakifrån.

  • Anonym
    Äldre 25 Sep 13:42
    #2

    Mitt tips: Låt bli! Hur kan det vara något nöje att föra in sin penis i en öppning för avfallsprodukter? Analöppningen öppnar sig för tryck INIFRÅN!

  • Anonym
    Äldre 25 Sep 18:38
    #12

    På med glidmedel

    Jag gilla bäst när jag ligger på rygg först kör vi i musen sen byter vi till analen

    Jag smeker min mus under tiden

  • Anonym
    Äldre 25 Sep 18:39
    #13
    plura skrev 2010-09-25 17:41:24 följande:
    ..och UTIFRÅN!
    Vilket onödigt inlägg -var det allt du kunde krysta fram?
    Visst analsex kommer inte precis som nummer 2 på min lista heller -men nån gång ibland kan det väl vara lite ba......uusigt.
    Tror att TS och hans tjej kommer att få skitkul!

    TS -lyssna på henne. Backar hon så gör du det med, ni kan alltid försöka igen om det inte funkar ikväll.
    Kul att utforska inom sexet , ej kul ha samma sak alltid ;)
  • Anonym
    Äldre 26 Sep 01:38
    #27
    pumbis skrev 2010-09-25 18:37:05 följande:
    Säger bara en sak!! VARNING för att hon kanske kommer att strejka nästa gång du föreslår det om hon en gång provat.. FÖR det gör verkligen SKITONT i början om man inte gör på rätt sätt... Det är en sån jäkla obehaglig känsla till en början att det är hemskt... Jag personligen är inte mycket för analsex.. Blir alltid super lös i magen efter att min kille kommit i mig... Vet inte vad det är med sperma och aföring? Men det är ingen bra blandning iaf... Plus att det är riktigt vidrigt om man tänker på vad man egentligen utsätter sig för.. Vill du verkligen stoppa in din penis i mumindalen? HAHA..

    Ta det lugnt och använd mycket glidmedel.. Avbryt direkt när hon säger stopp.. För ibland är det omöjligt, första, andra, tredje och fjärde.. Lite lättare på den femte för det inte gör lika ont.. Men ett långt uppehåll gör att det känns som första gången... Ta det riktigt lugnt och försiktigt... Det är mitt tips iaf! Lycka till!!
    tjocktarmen drar väl ur vätska och lämnar bajset kvar. Blandar du bajs med sperma som är en vätska så blir ju bajset lösare är ju bara naturligt.
  • Anonym
    Äldre 26 Sep 01:42
    #28

    Bästa ställning tycker jag som är tjej är liggandes raklång på mage med lätt särade ben så att jag kan ta på mig själv samtidigt. mannen ligger raklång på mig, så att jag känner hans mage mot min rygg. Så känner jag att han ärnära mig och kan prata med mig lugnt under själva införandet som alltid tar ett tag för mig.

    Därefter så kan vi ändra ställning när han kommit in och jag är varm i kläderna om man säger så.

  • Anonym
    Äldre 26 Sep 11:45
    #34

    Jag älskar analsex och står helst på alla fyra så att jag lättare kan styra och röra mig själv.
    Jag vill vara ordentligt upphetsad, helst slickad först. Sedan behövs mycket glidmedel. Bra att känna sig för med fingrar först men se till att du inte har någon vass nagelkant eller rispigt nagelband, det gör jätteont .

    Du måste vara ordentligt hård när du börjar föra in penis. Börja med spetsen på ollonet och håll still några minuter tills analöpningen slappnar av och ger med sig mer och mer. Be henne säga till när du kan föra in en bit till och vänta igen. När du väl är nne en bit så be henne jucka emot och var still själv, låt henne styra och smek samtidigt hennes klitoris. Låt inte penis åka ur, då kan det bli jobbigt att föra in den igen. Jag klarar inte fortsätta med analssex efter att jag kommit, då drar allt ihop sig. Om du sprutar i henne kan sperman bli som en lavemang och hon kan få lös avföring.

    Lycka till 

  • Anonym
    Äldre 27 Sep 11:32
    #41
    plura skrev 2010-09-25 17:41:24 följande:
    ..och UTIFRÅN!
    Vilket onödigt inlägg -var det allt du kunde krysta fram?
    Visst analsex kommer inte precis som nummer 2 på min lista heller -men nån gång ibland kan det väl vara lite ba......uusigt.
    Tror att TS och hans tjej kommer att få skitkul!

    TS -lyssna på henne. Backar hon så gör du det med, ni kan alltid försöka igen om det inte funkar ikväll.
    Det var inte alls ett onödigt inlägg. Allt detta smörjande som ska till för att det inte ska göra ont bevisar att ringmuskeln inte ska öppna sig för tryck utifrån. Muskeln gör så mycket motstånd den bara kan. När tryck kommer inifrån öppnar den sig däremot. Musklerna i och runt slidan öppnar sig däremot för tryck både inifrån och utifrån. Det är väl inget att ifrågasätta. Först i döden slappnar ringmuskeln av helt och öppnar sig.
    Jag skitkul får dom kanske, i alla fall nåt med skit kanske..
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 11:39
    #42

    Jag vill med prova på analsex, men min sambos kuk är så stor så jag vågar inte =/

  • Anonym
    Äldre 27 Sep 11:45
    #43
    Anonym skrev 2010-09-27 11:39:18 följande:
    Jag vill med prova på analsex, men min sambos kuk är så stor så jag vågar inte =/
    Har samma problem, min sambo får bara in halva sen spricker jag, blöder alltid efter vi haft analsex men i stunen är det så skönt att jag märker inte att det gör ont. Har en salva efter, alcosanal, den hjälper
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 11:47
    #44
    Anonym skrev 2010-09-27 11:45:03 följande:
    Har samma problem, min sambo får bara in halva sen spricker jag, blöder alltid efter vi haft analsex men i stunen är det så skönt att jag märker inte att det gör ont. Har en salva efter, alcosanal, den hjälper
    ont som tusan gör det :( Men ska inte ge upp =D
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 11:55
    #45
    Bedan skrev 2010-09-26 12:14:51 följande:
    Det har faktiskt framkommit i undersökningar att det är vanligare med rövknull i heterosexuella förhållanden än i homosexuella. Och ja, det finns bögar som inte vill ta den i stjärten, eller ge den där för den delen!
    Räknas lesbiska då eller bara bögar??? Om lesbiska räknas så är det ju ganska självklart att det är så!
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 17:19
    #48
    Anonym skrev 2010-09-27 11:32:32 följande:
    . Allt detta smörjande som ska till för att det inte ska göra ont bevisar att ringmuskeln inte ska öppna sig för tryck utifrån.
    Om det där "bevisar" nåt vet jag inte - jag kan och har analsex utan annat glidmedel än det naturliga från slidan - och det behövs ju där också vilket med din logik borde bevisa att man inte ska ha vaginalsex heller?

    Och innan nån säger något om det så nej, jag är inte på nåt sätt inkontinent eller "slapp" i min ringmuskel, har aldrig haft problem med nåt läckage där utan har helt enkelt förmågan att slappna av ordentligt eftersom jag tycker väldigt mycket om analsex.
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 18:26
    #49

    Du kan inte själv påverka ringmuskeln men är du upphetsad och avslappnad ger den med sig för långsamt tryck utifrån

  • Anonym
    Äldre 27 Sep 18:31
    #50

    Det spelar stor roll hur det görs. Tidigare har pojkvänner gjort det för snabbt, på samma sätt som i fittan. Nu funkar det utmärkt och gör inte ont någonstans, för min pojkvän gör det långsamt, bit för bit, långsamt tryck och sedan stannar, tills han känner att det ger efter helt och då kör han som vanligt i princip. Har aldrig ont, blöder inte, har inga analproblem. Så om det görs korrekt är det ingen fara. Men det är helt klart så att det är lättare om man ligger på mage och slappnar av med hela underkroppen,  bara ger efter liksom.

  • Anonym
    Äldre 27 Sep 18:55
    #51
    Anonym skrev 2010-09-27 18:31:13 följande:
    Det spelar stor roll hur det görs. Tidigare har pojkvänner gjort det för snabbt, på samma sätt som i fittan. Nu funkar det utmärkt och gör inte ont någonstans, för min pojkvän gör det långsamt, bit för bit, långsamt tryck och sedan stannar, tills han känner att det ger efter helt och då kör han som vanligt i princip. Har aldrig ont, blöder inte, har inga analproblem. Så om det görs korrekt är det ingen fara. Men det är helt klart så att det är lättare om man ligger på mage och slappnar av med hela underkroppen,  bara ger efter liksom.
    Håller med men det finns en gräns om den är fööör grov
Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!