• Äldre 4 Oct 20:22
    1929 visningar
    9 svar
    9
    1929

    Äntligen<3

    I tisdags fm kl.11:20 kom äntligen lillebrorHjärta Som man har längtat efter en känslomässig graviditet. Och nu kan jag knappt slita blicken från honom. En sån underbar känsla...han kom ut skrikandes (riktigt förbannadSkrattande) och det var det underbaraste ljudet i den stunden.

    Men kan inte låta bli att känna mig lite elak som känner mig så lycklig igen, men så är det väl kanske ett tag. Nu har jag två helt underbara pojkar och min lilla ängel....

    Ville bara skriva det!


    Många säger sig sett en ängel, men jag har hållit en i min famn!
  • Svar på tråden Äntligen<3
  • Äldre 4 Oct 20:29
    #1

    Stort grattis till er lille son. Måste kännas underbart! Stor kram

  • bellan­otte
    Äldre 4 Oct 20:30
    #2

    grattis till er:):)

  • Beauti­baux
    Äldre 4 Oct 20:38
    #3
    Stort grattis!

    Jag beundrar verkligen ditt mod, att våga försöka igen efter att ha varit med om något så fruktansvärt.
    Själv hoppas jag att jag en dag skall våga igen (mitt barn klarade sig mirakulöst, men det var ett riktigt close call).

    Varma lyckönskningar med er nye lille familjemedlem! {#emotions_dlg.flower}
    ♥☆° Mamma till Mini °☆♥
  • Äldre 4 Oct 20:42
    #4

    Grattis! Vet precis hur du känner dig! Är själv stolt mamma till en tjej på snart 5 månader och hennes änglabror Jacob. Klart du ska vara lycklig, det betyder inte att du älskar ditt änglabarn mindre att du gläds för det nya syskonet.

  • Äldre 4 Oct 20:42
    #5

    Grattis!! Glad

  • Äldre 5 Oct 16:28
    #6

    Grattis grattis grattis!!! Så fint att höra att allt gått bra! Du ger oss andra hopp om att det faktiskt kan sluta lyckligt :)

  • LaMama
    Äldre 11 Oct 19:12
    #7

    Stort grattis!

    jag vet hur jobbigt det är att vara gravid efter att ha förlorat ett barn, och hur UNDERBART det är när det går bra.

    Inte är du elak. Vi änglaföräldrar får lära oss det konstiga att vara känna glädje samtidigt som man sörjer. För sörjer gör vi resten av livet.

  • Manson
    Äldre 12 Oct 18:49
    #8

    Stort grattis!!!

  • Äldre 12 Oct 20:55
    #9

    Tack så jätte mycket!!!

    Ja det är verkligen underbart! Har en massa underbara pojkar omkring mig nu...Hjärta


    Många säger sig sett en ängel, men jag har hållit en i min famn!
Svar på tråden Äntligen<3