• Anonym

    Vet någon om man kan få sexleksaker direkt hemskickade i brevlådan, alltså ....

    inte behöva hämta ut på nå´t postens/schenkers el dyl  utlämningsställe. det är i så fall vår lilla konsumbutik här i byn och jag är rädd att paketen ändå inte är så diskreta m avsändare som de skriver att de har...
    Vill så gärna handla, men vågar INTE riskera att nå´n på affären kan tyda avsändaren. Hellre då att nå´n chaufför släpper ner ett paket i min låda...

    man kanske kan be särskilt att få hemskickat på det viset. ?!  Vilken rekommenderar ni då i så fall?

  • Svar på tråden Vet någon om man kan få sexleksaker direkt hemskickade i brevlådan, alltså ....
  • Anonym (JA)

    Jag gillar leksaker kan jag säga! Har handlat från olika men jag föredrar Tengasverige.se för de skickat alltid fraktfritt. Man betalar för varan, även om man så bara köper en eller två grejer, och inget annat. Det blir ganska dyrt annars, för sexleksaker är knappast gratis, så ska man betala frakt, expeditionsavgift och fakturaavgift så blir det ganska dyrt när man ska betala hela kalaset. Därför kollar jag alltid först på www.tengasverige.se om de har vad jag söker annars brukar det bli lastbryggan.se men de har lite avgifter och så, men kniper det så får det gå!
    Det är ganska smidigt att kunna handla mot faktura hos tengasverige.se, för fakturan ligger med i kartongen och det är ingen faktureringsavgift (inte senast jag handlade iaf).
    Jag hade samma problem som du där jag bodde förut. Byns bensinstation där också byns alla skvallerkärringar jobbade! Jag mailade och frågade alltid innan jag beställde hos tenga, om de kunde skicka det direkt hem och det fixade sig. Det beror tydligen på Postens regler om hur stora paket de tar med ut direkt till brevlåda och om man har brevlåda på stolpe "ute vid vägen" funkar det oftast bättre vad jag förstår eftersom ett dörr brevinkast är så mycket mindre. Men maila dem o tala om vad du vill beställa (om de nu har vad du söker), de har alltid varit hjälpsamma till mig. På paketet står bara nån firmanamnsförkorting med ett par bokstäver och en postbox, så ingen fattar varifrån det kommer ändå i det fallet iaf. Så du kan nog vara lugn. Men maila dem som sagt så kan nog även du få hem kula grejer!

     

  • Anonym (diskret)

    De som jag beställt ifrån har faktiskt varit så diskreta som dom har skrivit att dom är. Bruna paket utan att det är någon logga eller nåt på. Visst avsändaren står ju på men det lyser liksom inte sex-paket =)

  • Raggarmunk

    de jag beställt från ( husmusen och lustjakt) Oskyldig
    har båda varit så pass diskreta att jag själv först inte visste var de kom ifrån Skrattande
    de använder en privatperson istället för logga som avsändare i ett valigt vitt paket
    utan reklam eller nägot annat avslöjande :) utan denna diskretion så riskera de annars tappa kunder..Tungan ute

  • Anonym

    tack snälla ni för svaren. ja man kanske ska fråga om de kan lova att skicka direkt hem. jag blir tyvärr helt nojjig av att en anonym förkortning av företagsnamnet står som avsändare. Inbillar mig att de som jobbar där ändå känner igen å kan göra kopplingen , men då är det vä'l för att de själva handlat där kanske, hehe

  • Raggarmunk

    nopp... de skriver ingenting om företaget... inga förkortningar alls...
    bara typ : avs. Eva Jönsson
                              Norra vägen 7
                              111 11 Norrköping

    så.. vad i det hittar man att det e en sexshopp?
    inte ens om man själv handlar därifrån så kommer man ihåg adressen :D

  • Anonym

    Har beställt någon gång och det har varit heeeeeeeeelt anonymt! Oroa dig inte, jag köpte en barbara, som skämtpresent men det skulle nog inte gubben på pressbyrån förstå!

Svar på tråden Vet någon om man kan få sexleksaker direkt hemskickade i brevlådan, alltså ....