• Theta

    Roliga historier, sjuka skämt och extremt pinsamma/roliga händelser - DELA MED ER!

    Jag är en person som älskar roliga historier, härliga, sjuka skämt på andras bekostnad, älskar att höra om andra som gjort bort sig på något sätt genom att säga något pinsamt/roligt eller göra det Skrattande¤ Mannen kommer hem från jobbet och ser att frun kollar på matlagningsprogram & säger:
    - Varför tittar du på matlagningsprogram när du inte kan laga mat?
    Frun svarar:
    - Tja, du tittar ju på porrfilmer.

    ¤ En svensk, en tysk & en dansk blir fångade av kanibaler och deras räddning är om de hämtar 100 frukter i djungeln.
    Svensken kommer tillbaka med 100 vindruvor och får då veta av kanibalhövdingen att han blir fri om han stoppar upp alla i röven en efter en utan att yttra ett enda ord.
    Så han börjar stoppa in dem..
    - 1, 4, 18, 37, 68, 84, 99..
    När han ska stoppa in den sista i röven så börjar han att garva som en besatt. Kanibalen frågar då varför han börjar skratta när han bara har en vindruva kvar. Han svarar:
    - Danskjäveln kommer med vattenmeloner!!!

    ¤ En gång i affären så skulle jag skrämma min sambo och nypa han i häcken, när han vänder sig om så är det inte min sambo utan en mindre glad man Skäms Jag ville bara dö just då. Haha!!

    Jag personligen vill inte att det ska bli en massa tjaffs om ursprung, religösa åsikter, raser och annat. En rolig historia är en rolig historia.. Och bara för det s¨å betyder det inte att man är rasist bland annat..  Så de som är känsliga kan leta upp en annan tråd att hänga i FlörtSå kom igen!! Dela med er Skrattande

  • Svar på tråden Roliga historier, sjuka skämt och extremt pinsamma/roliga händelser - DELA MED ER!
  • NKmamma

    Badvakten till den blinda mannen: Du kan inte blåsa upp din barbara här på stranden fattar du väl.
    Mannen: Barbara?? Fan då har jag knullat gummibåten hela vintern.

  • Theta

    Vad heter Finlands sämste bärodlare?"
    "Maski Hallonen"


    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Amy1983

    Har tyvärr inget att bira med (för tillfället iaf). Men denna hamnar bland favoriter. behöver en sån här tråd att liva upp stämningen med ibland


    Välkommen Hannah, Kl 18.08, 2010-06-23
  • Theta
    NKmamma skrev 2010-10-06 23:46:15 följande:
    Badvakten till den blinda mannen: Du kan inte blåsa upp din barbara här på stranden fattar du väl.
    Mannen: Barbara?? Fan då har jag knullat gummibåten hela vintern.
    Hahaha :D

    Mannen kommer hem en natt och är pissfull.
    När han kryper ner i sängen så tänker han att han ska ge sin fru en orgasm och slickar henne tills hon kommer. Nöjt kryper han ner under sitt eget täcke och somnar.
    Morgonen efter så smyger han upp ur sängen för att inte väcka henne, men möter till sin förfäran henne i dörren till badrummet. Hon säger då att hon hoppas att han sov på soffan som de bestämt innan, för hans svärmor fick sova i deras rum Kräks

    Hahha
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Theta
    Amy1983 skrev 2010-10-06 23:52:33 följande:
    Har tyvärr inget att bira med (för tillfället iaf). Men denna hamnar bland favoriter. behöver en sån här tråd att liva upp stämningen med ibland
    Haha, det behöver nog vi alla :D Just nu är jag övertrött och sitter och småfnittrar för inget alls, INTE bra då dottern ligger och sover :P
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Theta

    Åh! Såg ni förrsten nyhetsmorgon när han råkade säga fitta istället för ficka? Eller när nyhetsläsaren ramlade av stolen? Hahaha.. Så jävla bra!!


    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • NKmamma
    Theta skrev 2010-10-06 23:54:58 följande:
    Hahaha :D

    Mannen kommer hem en natt och är pissfull.
    När han kryper ner i sängen så tänker han att han ska ge sin fru en orgasm och slickar henne tills hon kommer. Nöjt kryper han ner under sitt eget täcke och somnar.
    Morgonen efter så smyger han upp ur sängen för att inte väcka henne, men möter till sin förfäran henne i dörren till badrummet. Hon säger då att hon hoppas att han sov på soffan som de bestämt innan, för hans svärmor fick sova i deras rum Kräks

    Hahha
    Fan vad äckligt bra
  • Theta
    NKmamma skrev 2010-10-06 23:57:54 följande:
    Fan vad äckligt bra
    Haha!  Jag fick den av min mamma på sms för många år sen :P hahaha
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Theta

    Killen till vännerna efter ett par öl.
    - Sist vi drack så räddade jag en  kvinna som var fastbunden på tågspåret.
    När vi kom hem så hade vi det bästa sexet någonsin! Jag är bombis på att hon hade gett
    mig en avsugning om jag bara hittat hennes huvud.. !!!

    Så äcklig, men ack så bra :D


    ¤l Cassandra 100331 l¤
Svar på tråden Roliga historier, sjuka skämt och extremt pinsamma/roliga händelser - DELA MED ER!