• Anonym (längtar massor!)

    Ni som fick svaga plus, hur gick det sen???

    När fick du ditt svaga plus? Om du fick ett starkare plus senare, hur lång tid tog det?

    Missfall?

    Inget?

    Jag fick världens svagaste streck i tisdags på två stickor från testlagret. De kom inom tio minuter men man såg dem knappt om man inte vred och vände sig hit och dit. Har hört att man ska vänta två dagar så idag har jag tagit tre stycken likadana, samma svaga streck på alla tre. Mannen fick provkissa på ett och han fick inget streck alls. Han fick inte reda på vilket som var hans och jag sa aldrig att jag inte såg något streck på hans, sen la fram alla fyra framför honom och han såg ganska snabbt att det var ett som saknade streck och det var hans. Det är alltså inte jag som bara inbillar mig. Kunde inte hålla mig från att testa med CB-digital, men där stod det klart och tydligt inte gravid. Men jag vill inte ge upp!!! Mensen har inte kommit så jag tänker att det kanske finns hopp. Skulle ha mens någon gång mellan 5 och 8:e denna månad. MEN borde inte strecket vart starkare idag än i tisdags?

  • Svar på tråden Ni som fick svaga plus, hur gick det sen???
  • saltflingan

    Jag har kunnat se übersvaga streck på bim -2, sen tar det ca en vecka innan strecken är starka. I början är halterna så låga att det inte blir så tydliga streck. Du kan kolla i mitt album om du vill.

    Är i v 13 nu och bebben mår bra. 

  • April barn

    Jag testade jättesvagt på rfsu test, gjorde aldrig fler test efter men nu ligger det en stor bebis i magen :)

  • september0809

    bim-2 testa jag svaaagt men sitter här gravid i vecka 27 nu så för mig vart det inget annat.

  • Anonym (längtar massor!)

    Ska genast kolla dina bilder

  • Dragonfly

    Testade supersvagt på bim -2. Efter det vet jag inte hur det såg ut för jag tog inget mer test. men lillen mår bra och fyller snart två år

  • Anonym (längtar massor!)
    saltflingan skrev 2010-10-07 20:02:16 följande:
    Jag har kunnat se übersvaga streck på bim -2, sen tar det ca en vecka innan strecken är starka. I början är halterna så låga att det inte blir så tydliga streck. Du kan kolla i mitt album om du vill.

    Är i v 13 nu och bebben mår bra. 
    Tack för titten! Mina test är nästan så starka som dina första, men inte riktigt :-S Hade du tolkat dem som neg då?
  • Anonym (längtar massor!)
    Zeplien skrev 2010-10-07 20:03:47 följande:
    Jag testade jättesvagt på rfsu test, gjorde aldrig fler test efter men nu ligger det en stor bebis i magen :)
    september0809 skrev 2010-10-07 20:04:07 följande:
    bim-2 testa jag svaaagt men sitter här gravid i vecka 27 nu så för mig vart det inget annat.
    Låter jätte bra
  • Anonym (längtar massor!)

    Förlåt om jag är tjatar men jag undrar HUR svaga de var oxå?

    Tack för att ni hjälper mig med mina funderingar!

  • alvaereva

    testade svaagt positivt på fem test, det blev aldrig starkare än att man precis kunde se dom.
    Fick MF i v.6.

    De som testat svaaagt och sen inte gjort fler test vet ju inte om deras test hade ökat i styrka.

    Gör man flera test ska de helst öka i styrka på några provomgångar för att man ska veta att hCG produceras som det ska, eftersom detta betyder att  allt är ok.

  • April barn
    Anonym (längtar massor!) skrev 2010-10-07 20:09:51 följande:
    Förlåt om jag är tjatar men jag undrar HUR svaga de var oxå?

    Tack för att ni hjälper mig med mina funderingar!
    Mitt var ungefär som spökplumpens svagaste Glad
Svar på tråden Ni som fick svaga plus, hur gick det sen???