• oxle bo

    dockvagn till 2åring??

    ja som rubriken lyder. var hittar jag en dockvagn till en 2årinn.min tjej älakar dockor o sin paraplyvagn,men det får inte plats så mycke i den,och hon vill så klart ha allt med sig
    är ute efter en vanlig dockvagn, men är den för stor för henne? ser hon över?
    tips??

  • Svar på tråden dockvagn till 2åring??
  • Spexig

    Vår tjej fick en dockvagn när hon fyllde 2 (en BRIO) o den har hon älskat! Nä, hon såg inte över den i början, men hon kikade på sidan istället för att se var hon körde, inga problem.

    Vi köpte den på Jättekul, alla större leksaksaffärer borde väl ha? 

  • Jessa med 3

    Vår dotter fick en Brio-vagn i julklapp då hon var knappt 1,5 år och har älskat den sedan dess! Visst såg det lite lustigt ut från början då hon var så liten, men vi fällde ner sufletten så att hon hade lite bättre sikt - och handtaget är justerbart!

  • Julutzi

    Vi köpte en brio på Lekmer.se 
    Vår dotter fick den när hon fyllde två och hon älskar vagnen... Vi gav 500 kr tror jag och i leksaks butiken här hemma skulle de ha över 800 kr för en likadan vagn... 


    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • Alcaviola

    Ja min dotter fick en strax innan hon blev två och det funkade bra, finns ju i leksaksaffärer som BR el Toys´r us.. :)

  • KalleKuling
    oxle bo skrev 2010-10-20 21:18:05 följande:
    någon som vet något dom dena vagn?

    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...
    Tycker den liknar vagnen som funnits på GEKÅS. Vet att min mor har köpt en sån till min dotter i julklapp, men om det är just denna vågar jag inte säga.... men den ser mistänkt lik ut och den kostade på GEKÅS 300 kr.
  • Rocktroll
    KalleKuling skrev 2010-10-21 13:13:41 följande:
    Tycker den liknar vagnen som funnits på GEKÅS. Vet att min mor har köpt en sån till min dotter i julklapp, men om det är just denna vågar jag inte säga.... men den ser mistänkt lik ut och den kostade på GEKÅS 300 kr.
    Den är nog från gekås. Dotterns kusin har en sån och hon älskar att köra runt på den. Den är självklart för stor för henne på 1 ½ år men hon tittar på sidan och gasar på haha.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
Svar på tråden dockvagn till 2åring??