• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Har ni kommit på någon som onnanerat
  • giftman

    Ertappad på bar gärning två gånger. Var väll inte så kul, det värsta var att ingen av dem som kom på mig (två flickvänner vid olika tider i livet) kom och hjälpte mig. Skäms

  • Anonym

    Ja, för typ 100 år sen (lite överdrivet).

    Det var syrran som gjorde det skönt för sig. Vi var hos bekanta och hälsade på, och sov över där hela familjen.
    Dom bodde på landet och dom hade 2-våningshus som var under renovering och det höll på att målas på baksidan, så det stod en stege lutad mot väggen.

    Syrran sa att hon hade ont i huvudet och skulle gå upp och vila lite. Själv så gick man en runda runt i omgivningarna för att se sig om då vi kommit tidigare på dagen.

    Är man så där en 14-15 år som man var då, så är man ju lite nyfiken av sig och när man såg stegen rest mot väggen så vart det ju att man klättrade upp för att kolla utsikten, tänkte inte alls på att den stod intill fönstret där vi skulle övernatta.

    Man passade på att kika in när man ändå stod där och fick då se syrran ligga och smeka sig själv. Hon kunde inte se mig då hon hade huvudet mot fönstret och det var mörkt ute, medan jag hade första parkett!
    Hon hade sänglampan tänd så jag såg typ allt!
    Nice kan jag säga att det var, och jag tittade på till hon var "färdig" så att säga med det hon höll på med.
    Stod nog en 5 minuter och kollade i alla fall.

    Då hon bara är 11 månader yngre än mig så var hon 13-14 nånting och var välutvecklad så fick man ju sitt första praktstånd, och när hon var färdig så vart det en snabbrunk i skydd av mörkret bakom en buske.

    Detta är helt sant, men det var jättelängesen.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-17 23:16:38 följande:
    Ja, för typ 100 år sen (lite överdrivet).

    Det var syrran som gjorde det skönt för sig. Vi var hos bekanta och hälsade på, och sov över där hela familjen.
    Dom bodde på landet och dom hade 2-våningshus som var under renovering och det höll på att målas på baksidan, så det stod en stege lutad mot väggen.

    Syrran sa att hon hade ont i huvudet och skulle gå upp och vila lite. Själv så gick man en runda runt i omgivningarna för att se sig om då vi kommit tidigare på dagen.

    Är man så där en 14-15 år som man var då, så är man ju lite nyfiken av sig och när man såg stegen rest mot väggen så vart det ju att man klättrade upp för att kolla utsikten, tänkte inte alls på att den stod intill fönstret där vi skulle övernatta.

    Man passade på att kika in när man ändå stod där och fick då se syrran ligga och smeka sig själv. Hon kunde inte se mig då hon hade huvudet mot fönstret och det var mörkt ute, medan jag hade första parkett!
    Hon hade sänglampan tänd så jag såg typ allt!
    Nice kan jag säga att det var, och jag tittade på till hon var "färdig" så att säga med det hon höll på med.
    Stod nog en 5 minuter och kollade i alla fall.

    Då hon bara är 11 månader yngre än mig så var hon 13-14 nånting och var välutvecklad så fick man ju sitt första praktstånd, och när hon var färdig så vart det en snabbrunk i skydd av mörkret bakom en buske.

    Detta är helt sant, men det var jättelängesen.
    Läckert!
    Själv har jag bara bröder. Visst har jag kommit på dem med att runka men det var definitivt inte lika upphetsande.
  • Anonym

    Men vad sjukt!! Man ska inte bli kåt av sin syster!!

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-18 10:58:21 följande:
    Men vad sjukt!! Man ska inte bli kåt av sin syster!!
    En kille i tonåren blir nog kåt av att se vilken tjej som hellst onanera. 
    Det är en milsvid skillnad mellan att bli kåt av att se sin syster onanera och att faktiskt vilja ha sex med henne.
     
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-18 10:58:21 följande:
    Men vad sjukt!! Man ska inte bli kåt av sin syster!!
    Vad jobbigt det måste vara att ha en lista över vilka känslor man får ha.
    Jag nöjer med att styra över mina handlingar.
  • Anonym (morrondusch)

    Har kommit in i badrummet nån morgon när min sambo tog sin morgondusch och får då se ett praktstånd som han försökte dölja :P 
    Inget jag tog illa upp av eller blev upphetsad av utan jag kissa klart och gick tillbaka till sängen så han fick vara ifred och göra klart det han påbörjat. Jag antog att han kände för att runka och inte knulla för hade han varit sugen på mus så fanns jag ju nära tillhands... 

  • Akropol
    Anonym skrev 2010-10-18 10:58:21 följande:
    Men vad sjukt!! Man ska inte bli kåt av sin syster!!
    Det handlar nog inte om systern utan att det väcker sexuella tankar. Ungefär som att en kille kan få stånd i bastun när familjen är med. Det är inte mamman och systrarna han blir kåt på utan att synen av kvinnor eller situationen kan leda tankarna in på sex. Tjejer får nog "stånd" lika ofta som killar utan att de vet om det. Jäkligt synd för då vet de inte hur ofta de egentligen är redo för sex.
  • Anonym (påkommen)

    Jag har inte kommit på någon, däremot blivit påkommen. På jobbet. Satt själv på kontoret, alla på lunch så jag passade på lite och plötsligt kliver det in en, tydligen var ytterdörren uppställd så det hördes inte de vanliga varningsljuden att någon är på G in. Oops. Blev tvärt avbrott och lite senare gick jag in på toa för att göra klart.

  • Alighieri

    Jag kom på min kompis när vi var och badade på Hönö. Vi var 13 år och jag var så omedveten att jag inte fattade vad han höll på mig. han hade smygit undan längre upp på stranden till en klippskreva!  Jag förstod inte att han var så pinsam,  Jag trodde han bara kliadesig .  Och nu var jag redan i puberteten vid 13. Snoppen hade växt som en broiler på några månader och fått hår
    Så korkad är jag.
    Tre år senare fattade jag vad det innebar.

Svar på tråden Har ni kommit på någon som onnanerat