• Eliana

    Vilken secoundhandbutik kan jag sälja mina kläder till(Göteborg)

    Hej Göteborgare

    Behöver rensa min garderob. Men skulle vilja få lite pengar för det. Har ej kamera och dator så jag kan sätta ut kläderna på blocket.
    Men finns det någon butik som säljer mina kläder och ger mig lite av vinsten ????  Eller har jag bara hört  feaktiga rykten om att det finns secoundhandbutiker som gör så    ??   Ensamstående mamma

  • Svar på tråden Vilken secoundhandbutik kan jag sälja mina kläder till(Göteborg)
  • Eliana

    TACK kära Ni för informationen.
    Svingeln ska jag bege mig till ) Barnkläder har man mycket.
    Har ingen kamera så jag kan göra det på blocket. Har så jäkla ont om pengar just nu så det va bra tips. Sen har jag hört att man kan lämna in gamla dvd.filmer i en skivhandel i Majorna, ska kolla upp det med,   behöver få in lite pengar )   TACK TACK ALLA

  • Eliana
    Eliana skrev 2010-10-23 16:22:21 följande:
    TACK kära Ni för informationen.
    Svingeln ska jag bege mig till ) Barnkläder har man mycket.
    Har ingen kamera så jag kan göra det på blocket. Har så jäkla ont om pengar just nu så det va bra tips. Sen har jag hört att man kan lämna in gamla dvd.filmer i en skivhandel i Majorna, ska kolla upp det med,   behöver få in lite pengar )   TACK TACK ALLA
    Survivel Island.  Det varkar ju ändock som om jag inte hört helt fel ändå. Visst kan man GE bort , det vet jag också . Men ännu bättre om man kan få en slant för det    
    Tack alla VÄNLIGA : -D
  • Eliana
    hotrim skrev 2010-10-25 15:31:27 följande:

    vet någon om det går att sälja gamla CD på samma sätt??

    och bra tips, tack alla! :)


    Hmmm....     nep  att sälja sina näst intill orörda / tittade barnfilmer i butiken som finns påväg mot Majorna  , 1 station efter Masthuggstorget, vet inte vad den stationen heter  (     men var där och han tar SKITDÅLIGT betalt, INTE ATT rekomendera han iallafall !!!   lI    Butiken ligger i samma hus som Hemköp    "Köp och sälj begagnat " 

    Bara så Ni vet  "blink "
Svar på tråden Vilken secoundhandbutik kan jag sälja mina kläder till(Göteborg)