• Elisabet35

    hjälp hitta fina barntavlor

    Jag letar efter färgglada fina tavlor eller planscher att sätta i våran sons nyrenoverade rum.  Har ännu inte haft någon framgång. Har ni tips på vart man kan hitta fina barntavlor/planscher tas dessa tacksamt emot =)

    Tack på förhand...

  • Svar på tråden hjälp hitta fina barntavlor
  • vintertös

    Själv har jag hittat vykort (iofs i England) som jag har ramat in. Det blir ju inga stora tavlor men går att variera och byta ut billigt! Sen hade jag en papperspåse från Harrods med ett fantastiskt färgglatt djurmotiv som jag satte upp på väggen som plansch....men blev rejält ihopknycklad av sonen en vacker dag då den hade lossnat och hamnat på golvet.

    Håller med...det är svårt att hitta färdiga färgglada motiv!!!  

  • Fiva

    Tyckte att det var jättesvårt att hitta motiv och färger som passade mig och min smak så jag bestämde mig för att börja rita dem själv

  • Olov

    Jag kan tipsa om en bra sida för barntavlor, www.formanova.se där finns det massor av färgglada tavlor för barnrummet. Jätte söta tavlor med bla djurmotiv, finns även doptavlor och tavlor där du kan skriva in din egen text. Hoppas du får det fint i barnrummet.

  • Hannie

    Kan tipsa om www.dotto.se som har fina barntavlor. De har många olika färger på sina tavlor och på många av tavlorna kan man dessutom få sitt barns namn tryckt. 

    Det är superkul med barnrumsinredning, hoppas att du hittar något fint. 

  • Pixboy

    Köp ett fint tyg och spänn upp på en enkel träram. Blir snyggt och lätt att göra själv

Svar på tråden hjälp hitta fina barntavlor